  • 31. Data: 2009-02-13 00:48:00
    Temat: Re: troche NTG, ale troche może TG ? VGA w PC
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > I co, myślisz że Linuxa odpalonego na zwykłej pecetowej płycie nie
    > będzie widać? BIOS normalnie się wyświetli, dopiero w bootloaderze można
    > zamieszać.

    no oczywiście, że będzie. Ale sam bios mnie tak nie boli, bo jest tam
    mozliwość zastąpienia przez pełnoekranowe logo, co prawda będę musiał się
    pomęczyć z podmianą grafiki, ale się zrobi. A bootloader chyba pod linuxem
    bardziej "kontrolowalny" jest (mam nadzieję). Poza tym, tak prawdę mówiąc,
    to i tak miałem na tego linuxa przejść (choćby ze względu na brak opłat za
    XP :), poza tym w końcu trzeba dojrzeć do rozstania z windą w
    "poważniejszych" zastosowaniach. Czyli trochę pretekst mam...

    pozdr.