  • 11. Data: 2010-05-11 05:45:27
    Temat: Re: triumph tiger - czy to norma ?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Maj, 00:00, "news.gazeta.pl" <a...@g...pl> wrote:

    > Uuu to widze ze musze mojego szybko sprzedac :)

    Nie mówię, że jest zły, tylko planując kupno padaki lepiej IMHO
    dołożyć
    parę tysiaków i mieć potencjalne problemy z głowy, ceny części i
    szybkość dostawy tychże
    w przypadku trjumfa w Polska to kabaret większy niż Sejm RP :)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 12. Data: 2010-05-11 11:35:22
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    cze
    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 11 Maj, 00:00, "news.gazeta.pl" <a...@g...pl> wrote:

    >Nie mówię, że jest zły, tylko planując kupno padaki >lepiej IMHO
    spokoo. tak jak piszesz najwazniejsze zeby byl w dobrym stanie i prosty co
    do rocznikow to zmiany byly ale i z uzytkowania 885 jak narazie odpukac mam
    same dobre wrazenia (no moze poza kultura pracy na wolnych obrotach :) - ale
    to trzeba polubic ;) )
    Ps dlugo latasz swoim tygrysem ?
    Pzdr
    PanAdol
    Tiger '01

  • 13. Data: 2010-05-11 12:59:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 11 Maj, 13:35, "news.gazeta.pl" <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > same dobre wrazenia (no moze poza kultura pracy na wolnych obrotach :) - ale

    Albo wywalić sondę lambda i wstawić oszukiwacz :]
    U mnie poprawili jakoś i nie szarpie na wolnych.

    > Ps dlugo latasz swoim tygrysem ?
    > Pzdr
    > PanAdol

    Niezbyt, ze 2,5 roku dopiero z czego ostanie 6 miechów stoi i czeka na
    naprawe po dzwonie :/

  • 14. Data: 2010-05-11 14:27:52
    Od: "news.gazeta.pl" <a...@g...pl>

    >Albo wywalić sondę lambda i wstawić oszukiwacz :]
    >U mnie poprawili jakoś i nie szarpie na wolnych.

    Hm u mnei nei szarpie nic na wolnych, wszystko chodzi cacy tylko chodzi
    jakby wsypac troche gwozdzi do silnika :) Generalnie ten typ tak ma ;)
    Na poczatku dziwnie sie zachowywal ale doszedlem zsynchronizowalem
    przepustnice i od jakis 12 tys km bez problemowo.
    Pzdr