  • 61. Data: 2011-11-13 23:20:35
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > No to kolega trafil na slabego interlokutora bo najsmutniejszy pojazd w
    > okolicy oprocz pocztowego Stara to obecnie KHI kolegi AZ'a

    Jak tak Ci zal patrzec to moge sprzedac, postawisz w salonie i na preclu
    bedziesz mogl sie pochwalic pierwszym prawdziwym motocyklem.

    To jest KHI, ono deszczu i mrozow sie nie boi. Jak kupowales VTR to sam
    wiesz ze plastiki na mrozie pekaja, Honda panie.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2011-11-14 07:32:14
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Pr
    zezNieboDoPiekA15102011#5663806238443236194

    Fajne fotki - przypomnialy sie Zbigowe wycieczki po okolicznych kupach
    kamieni zwanych dla niepoznaki zabytkami z przed 10-12 lat...

    Tytus

  • 63. Data: 2011-11-14 07:39:58
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ" Jak tak Ci zal patrzec to moge sprzedac, postawisz w salonie i na
    preclu bedziesz mogl sie pochwalic pierwszym prawdziwym motocyklem.

    Nie stac mnie na garazowany, nie smigany po torze, niekatowany, bezawaryjny
    sprzet...
    Wole stojaca w garazu przykryta pokrowcem poobijana slabiutka hondzinke.

    Ale nie dziwie sie ze kolega co chwile maluje KHI - w tych warunkach to
    nawet tytan by zardzewial

    Tytus

  • 64. Data: 2011-11-14 09:32:56
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-14 08:32, Tytus z domQ pisze:

    > Fajne fotki - przypomnialy sie Zbigowe wycieczki po okolicznych kupach
    > kamieni zwanych dla niepoznaki zabytkami z przed 10-12 lat...

    Dzięki!
    Gdybym wiedział (kilkanaście lat temu), że to taka frajda, to już dawno
    brykałbym na 2oo, ale teraz gorliwie nadrabiam zaległości... ;)

    Wbrew pozorom wcale nie trzeba jechać strasznie daleko, by znaleźć
    świetne miejsca do zobaczenia i pojeżdżenia. Tylko ta cholerna zima...
    (a kiedyś ją nawet lubiłem, chyba się starzeję...) ;)

    Artur - też jestem za gadkami na poziomie, czy luźniejszym kontakcie,
    problem jednak jest w tym, że gdy chce się znaleźć coś naprawdę na
    temat, to wiąże się z brnięciem przez stek pustosłowia... To niestety
    męczące...
    Co do for, to każdy ma to co lubi, ja korzystam z takich gdzie jest
    świetna atmosfera, kopalnia wiedzy i... ciągłe imprezy. "Zamordyzmu" nie
    zauważyłem, ale śmieci, trolli czy nachalnego spamu też nie ma, co sobie
    (wszyscy) chwalimy.

    Ważne, żeby się dogadywać, nieważne gdzie. O! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 65. Data: 2011-11-14 09:45:59
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    W dniu 14.11.2011 10:32, falco pisze:
    > Wbrew pozorom wcale nie trzeba jechać strasznie daleko, by znaleźć
    > świetne miejsca do zobaczenia i pojeżdżenia. Tylko ta cholerna zima...
    > (a kiedyś ją nawet lubiłem, chyba się starzeję...) ;)

    Zdecydowanie się starzejesz. Dla niemogących rozstać się z moto na te
    3-4 m-ce w roku dobry Bóg wymyślił ęduro i inne quady (dla
    sprytniejszych jest opcja pt. "ciepłe kraje") :)

    Podpowiem, że narty czy inna deska to też całkiem miła, urozmaicająca
    zimę, rozrywka :)

    Zresztą, nie ma co narzekać. Jesień w tym roku jest naprawdę udana,
    chyba nawet lepsza niż tegoroczne lato (z ostatniego weekendu):
    http://www.youtube.com/watch?v=p-DGd8q3soM

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 66. Data: 2011-11-14 09:56:57
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-14 10:45, duddits pisze:

    > Zdecydowanie się starzejesz. Dla niemogących rozstać się z moto na te
    > 3-4 m-ce w roku dobry Bóg wymyślił ęduro i inne quady (dla
    > sprytniejszych jest opcja pt. "ciepłe kraje") :)

    masz 100% racji, czasu nie oszukam(y), choć wielu próbowało... ;)
    Niestety nie na wszystko można sobie pozwolić, dlatego zostało mi
    narzekanie na (złą) zimę...

    > Podpowiem, że narty czy inna deska to też całkiem miła, urozmaicająca
    > zimę, rozrywka :)

    To ja już wolę kręcenie bączków Garbusem... ;)

    > Zresztą, nie ma co narzekać. Jesień w tym roku jest naprawdę udana...

    To prawda, było wiele dni słonecznych, ciepłych, dlatego miałem takie
    parcie na wyjazdy dalsze i bliższe... Oby do wiosny!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 67. Data: 2011-11-14 11:38:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 13.11.2011 falco <m...@w...pl> napisał/a:

    > Nie jestem uprzedzony, bo znajomych też tu mam, ale niestety (nikły)
    > procent merytorycznych tematów niknie w gąszczu bzdurnych przepychanek i
    > trollowania...

    Tajest Usenet to samo zło.

    > Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

    AZ to w ogóle powinien co najmniej godzinę wcześniej ostrzegać że będzie
    żartował.

    > Z dwóch podanych (czytać vel pisać) wybieram trzeci - jeździć czego i
    > innym życzę... ;)

    A ja się cały czas cieszę że se tego czopera nie kupiłeś i marudny się
    dopiero na zimę robisz.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 68. Data: 2011-11-14 21:19:38
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-14 12:38, kakmar pisze:

    > A ja się cały czas cieszę że se tego czopera nie kupiłeś i marudny się
    > dopiero na zimę robisz.

    Też się cieszę, z tym, że... coś Ci się pomyliło, chyba, że dla Ciebie
    Estrella lub W650, to czopki... ;)
    P.S. Nie znasz mnie, ja marudzę cały rok... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 69. Data: 2011-11-15 14:53:24
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.11.2011 falco <m...@w...pl> napisał/a:

    > Też się cieszę, z tym, że... coś Ci się pomyliło, chyba, że dla Ciebie
    > Estrella lub W650, to czopki... ;)

    Nie są, ale jeśli mnie pamięć nie myli, to był jeszcze jeden epicki wątek
    z tematem co kupić.

    > P.S. Nie znasz mnie, ja marudzę cały rok... ;)

    Etam, tutaj nie widać, usenet umiera nie ma komu trolować, nuda.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 70. Data: 2011-11-16 00:23:49
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>