  • 51. Data: 2011-11-13 21:24:03
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-13 19:16, Glub pisze:
    > To gdzie te gumy Aga wylapala?:)

    Trudno powiedzieć dokładnie, ale gdzieś +-10km przed Wilgą...
    (jechaliśmy wzdłuż Wisły)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 52. Data: 2011-11-13 21:28:26
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-13 19:39, AZ pisze:

    > No i po co ten lans? Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
    > wiele osob stac na zatankowanie pod korek. No i ~30 kkm to taki normalny
    > roczny przebieg.

    Kolega chyba nie zrozumiał, choć po preclowemu musiał coś dopisać, więc
    postaram się jaśniej...
    Tankuję paliwo pod korek, gdy... odstawiam motocykl na dłuższy postój,
    tak, dodatkowo go jeszcze myję i zabezpieczam...

    Co do przebiegów, to dobrze, że są jeszcze na preclu tacy, co jeżdżą... ;)

    Tyle w temacie.

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 53. Data: 2011-11-13 21:35:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tak, dodatkowo go jeszcze myję i zabezpieczam...
    >
    > Co do przebiegów, to dobrze, że są jeszcze na preclu tacy, co jeżdżą... ;)

    Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
    najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
    pisac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2011-11-13 21:42:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
    > najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
    > pisac.

    Swoja droga zatrwazajace jest zjawisko wielu uzytkownikow konkretnych
    for. To poczucie wyjatkowosci, lepszosci i chuj wie czego. Precel zly bo
    kazdy pisze co chce. Na forumie to jest trzymanie za ryja i za takie
    zachowania sa ostrzezenia, bany, karne jezyki i chuj wie co jeszcze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2011-11-13 21:43:33
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-13 22:35, AZ pisze:

    > Niektorzy to sa uprzedzeni do precla do takiego stopnia, ze nie widza
    > najbanalniejszego zartu. No ale to trzeba troche czytac a nie tylko
    > pisac.

    Nie jestem uprzedzony, bo znajomych też tu mam, ale niestety (nikły)
    procent merytorycznych tematów niknie w gąszczu bzdurnych przepychanek i
    trollowania...
    Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

    Z dwóch podanych (czytać vel pisać) wybieram trzeci - jeździć czego i
    innym życzę... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 56. Data: 2011-11-13 22:08:16
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Użytkownik "falco" Kolega chyba nie zrozumiał, choć po preclowemu musiał
    coś dopisać, więc postaram się jaśniej...
    > Tankuję paliwo pod korek, gdy... odstawiam motocykl na dłuższy postój,
    > tak, dodatkowo go jeszcze myję i zabezpieczam...

    No to kolega trafil na slabego interlokutora bo najsmutniejszy pojazd w
    okolicy oprocz pocztowego Stara to obecnie KHI kolegi AZ'a

    *** Co do przebiegów, to dobrze, że są jeszcze na preclu tacy, co jeżdżą...
    ;)

    bajki bajki bajki

    Tytus

  • 57. Data: 2011-11-13 22:58:12
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-11-13 20:38, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    > "AZ"
    > Ceny paliwa nie sa jeszcze tak tragiczne, nadal
    > wiele osob stac na zatankowanie pod korek.
    >
    > Tak tak - zdecydowanie za tanie jest paliwo - juz po wyborach - politycy
    > powinni cos z tym zrobic.

    Pociesze Was, w Egipcie ~6l paliwa kosztuje $1 USD, 1 litr wody (nie
    pamietam czy gazowana czy mineralna)= $2 USD ;) Dane sprzed miesiaca -
    kumpel sie wczasowal...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 58. Data: 2011-11-13 23:09:48
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-13 23:08, Tytus z domQ pisze:

    > bajki bajki bajki

    Pojeździłbym z Tobą, ale... w życiu bym nie dogonił... ;)

    Co do cen wachy, to widziałem (m-c temu) kosmiczną "ofertę" na Bliskiej
    (w połowie trasy Radom-Wawa)...

    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Pr
    zezNieboDoPiekA15102011#5663806238443236194

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 59. Data: 2011-11-13 23:17:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, falco <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > trollowania...
    > Może gdybyś zamieścił jakieś emotki załapałbym "żart"... ;)

    Emoty sa dla emo (copyrajty KJ).

    Co do meritum - jednym sie to podoba drugim nie. Nudno by bylo czytac
    tylko relacje z wypraw i napraw. Mozna kulturalnie podyskutowac bez
    obawy, ze za chwile admin cala dyskusje wyrzuci.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2011-11-13 23:18:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Pojeździłbym z Tobą, ale... w życiu bym nie dogonił... ;)

    Trampkiem? Dalbys rade. Jechalem za Tytusem 10 kilometrow w Audi 80
    w dizlu, gdyby nie jechal lewym pasem to bym go wyprzedzil po pierwszych
    500 metrach.

    --
    Artur
    ZZR 1200