    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: traska sobota okolice Wawy
    Date: Mon, 14 Nov 2011 10:32:56 +0100

    W dniu 2011-11-14 08:32, Tytus z domQ pisze:

    > Fajne fotki - przypomnialy sie Zbigowe wycieczki po okolicznych kupach
    > kamieni zwanych dla niepoznaki zabytkami z przed 10-12 lat...

    Dzięki!
    Gdybym wiedział (kilkanaście lat temu), że to taka frajda, to już dawno
    brykałbym na 2oo, ale teraz gorliwie nadrabiam zaległości... ;)

    Wbrew pozorom wcale nie trzeba jechać strasznie daleko, by znaleźć
    świetne miejsca do zobaczenia i pojeżdżenia. Tylko ta cholerna zima...
    (a kiedyś ją nawet lubiłem, chyba się starzeję...) ;)

    Artur - też jestem za gadkami na poziomie, czy luźniejszym kontakcie,
    problem jednak jest w tym, że gdy chce się znaleźć coś naprawdę na
    temat, to wiąże się z brnięciem przez stek pustosłowia... To niestety
    męczące...
    Co do for, to każdy ma to co lubi, ja korzystam z takich gdzie jest
    świetna atmosfera, kopalnia wiedzy i... ciągłe imprezy. "Zamordyzmu" nie
    zauważyłem, ale śmieci, trolli czy nachalnego spamu też nie ma, co sobie
    (wszyscy) chwalimy.

    Ważne, żeby się dogadywać, nieważne gdzie. O! ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97