  • 41. Data: 2015-11-15 23:26:23
    Temat: Re: trasa
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-11-15 o 23:10, Cavallino pisze:

    > Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

    Rzadko kiedy jadę w Niemczech ponad 140
    a przejazdową na trasach rzędu 800-1000km
    mam zawsze około 100, więc raczej się da.

  • 42. Data: 2015-11-16 07:00:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 23:10 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Jazda 150 , z tyloma przerwami, też uniemożliwi średnią >100.

    Nie jest tak źle, wystarczy jechać płynnie. Nawet we Francji i Hiszpanii
    masz odcinki 300-400km bez bramek. W Hiszpanii poza obwodnicami na
    płatnych autostradach ruch jest mały (poza sezonem).
    Jadąc te 140 można nieźle podnieść średnią.
    Dla całej trasy Wawa-Mazarron mam średnie spalanie 7-8l przy średniej
    prędkości 100-110km/h.

    TG

  • 43. Data: 2015-11-16 10:03:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kolego, nie mierz wszystkich swoją miarą. 4 latka masz, że 20h bez snu
    > jest dla Ciebie problemem?
    obecnie mam;) ale wtedy nie mialem. 20h bez snu nie jest problemem
    tylkol ze ja od 18 lat nie dosypiam bo pracuje dosc intensywnie. niby
    sie przyzwyczailem ale powoli czuje ze sie starzeje;)

    > Trasy +1000km robię kilka razy w roku (narty), krótkie wypady na
    > południe (2kkm) robię raz, dwa razy w roku. Dłuższą trasę (3kkm z
    > noclegiem, wakacje) robię raz w roku - żadna z tych tras nie była dla
    > mnie jakimś traumatycznym przeżyciem, kwestia predyspozycji. Nigdy też\

    trauma dlatego ze spodziewalem sie kilku a nie kilkunastu godzin jazdy.
    poza tym nie porównuj jazdy autostradą do telepania się 7ką (stan na
    jakies 15 lat wstecz)

  • 44. Data: 2015-11-16 17:04:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 23:26, cef pisze:

    > Rzadko kiedy jadę w Niemczech ponad 140
    > a przejazdową na trasach rzędu 800-1000km
    > mam zawsze około 100, więc raczej się da.

    Na dystansie 3000 km?
    Bo to chyba oczywiste, że musiał nadgonić w Niemczech, żeby POTEM móc
    jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100 średnio.

  • 45. Data: 2015-11-16 17:06:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.11.2015 o 07:00, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Dla całej trasy Wawa-Mazarron mam średnie spalanie 7-8l przy średniej
    > prędkości 100-110km/h.

    Ja mam takie średnie spalanie, jak nie przekraczam 120 km/h.

  • 46. Data: 2015-11-16 18:26:42
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 17:04 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Na dystansie 3000 km?
    > Bo to chyba oczywiste, że musiał nadgonić w Niemczech, żeby POTEM móc
    > jechać wolniej we Francji i Hiszpanii, a MIMO TO zrobić ponad 100
    > średnio.

    Raczej odwrotnie, w Hiszpanii i Francji zazwyczaj jedzie się płynniej,
    szybciej, z wyższą średnią niż w Niemczech (bo nie ma tam tylu remontów).
    To "nadgonienie" jest pozorne.
    W Hiszpanii nie ma problemu aby uzyskać na płatnych autostradach średnią
    110-120km/h na dystansie +500km (oprócz 1 sierpnia i okolic).

    TG

  • 47. Data: 2015-11-16 18:36:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 17:06 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ja mam takie średnie spalanie, jak nie przekraczam 120 km/h.

    Ja, jak nie przekraczam 120 to mam spalanie w okolicach 6,5l/100.

    Tydzień temu jechałem Wawa-Caserta-Wawa. Spalanie wg kompa 7,2 - dystans
    ponad 4,5kkm. Parę dni kręciłem się po Neapolu, 2 x Wezuwiusz itp. Tam -
    jechałem Słowacja, Austria - powrót Austria, Niemcy, A4 - Wrocław. Powrót
    mimo, że prawie 200km dalej był szybszy - 19h vs. 21h przez Słowację.
    Jedynie cena ON na południu bolała - 1,69 - 1,72 EUR za litr. Rozbój w
    biały dzień - Niemcy przy autostradzie 1,21-1,28 EUR/l

    TG

  • 48. Data: 2015-11-16 18:52:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    >W Hiszpanii nie ma problemu aby uzyskać na płatnych autostradach
    >średnią 110-120km/h na dystansie +500km (oprócz 1 sierpnia i

    A tankowaniami i posilkami czy bez ?

    Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic.
    Jesli z przerwami to az za duzo.

    Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
    ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
    gdzies w nocy ...

    Dlatego lubie Automape - mozna wlaczyc zapis tras na stale i potem
    dokladnie wiadomo :-)

    J.

  • 49. Data: 2015-11-16 18:59:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2015 o 18:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A tankowaniami i posilkami czy bez ?
    >
    > Bo jak bez przerw, to troche by zabraklo, i musial gdzies nadgonic.
    > Jesli z przerwami to az za duzo.

    Jak ja jadę to raczej mam 1-2 tankowania w Niemczech, 1-2 we Francji i 1-2
    w ES :-)
    Przerwy robię zazwyczaj tylko jak tankuję.

    > Z tym, ze nadgonienie po Niemczech jest troche iluzoryczne -
    > ograniczenia, remonty, korki, polskie ciezarowki - ale moze sie udac
    > gdzies w nocy ...

    O tym właśnie ciągle piszę...

    TG

  • 50. Data: 2015-11-16 19:20:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16.11.2015 o 18:59, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jak ja jadę to raczej mam 1-2 tankowania w Niemczech, 1-2 we Francji i
    > 1-2 w ES :-)

    Ale jemu paliło prawie 2 razy więcej i tyleż razy więcej musiał tankować.

    > Przerwy robię zazwyczaj tylko jak tankuję.

    > O tym właśnie ciągle piszę...

    Bo się nie jeździ przez Berlin, to i tego problemu mniej bywa po drodze.