    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: trasa
    Date: Mon, 16 Nov 2015 10:03:00 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Kolego, nie mierz wszystkich swoją miarą. 4 latka masz, że 20h bez snu
    > jest dla Ciebie problemem?
    obecnie mam;) ale wtedy nie mialem. 20h bez snu nie jest problemem
    tylkol ze ja od 18 lat nie dosypiam bo pracuje dosc intensywnie. niby
    sie przyzwyczailem ale powoli czuje ze sie starzeje;)

    > Trasy +1000km robię kilka razy w roku (narty), krótkie wypady na
    > południe (2kkm) robię raz, dwa razy w roku. Dłuższą trasę (3kkm z
    > noclegiem, wakacje) robię raz w roku - żadna z tych tras nie była dla
    > mnie jakimś traumatycznym przeżyciem, kwestia predyspozycji. Nigdy też\

    trauma dlatego ze spodziewalem sie kilku a nie kilkunastu godzin jazdy.
    poza tym nie porównuj jazdy autostradą do telepania się 7ką (stan na
    jakies 15 lat wstecz)