  • 11. Data: 2009-11-24 08:21:26
    Temat: Re: transport motorowweru
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "zonda" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hef5j3$cvv$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Pamietam Twojego posta sprzed miesiaca - tez go ogladalem. :)
    > Cena nie jest niska, ale za to jest kompletny
    > http://www.allegro.pl/item818261703_komar_230.html
    >
    > z.

    Za ten model to jest BARDZO DOBRA CENA !!!!
    To jest 230stka czyli pierwszy model komara, ma oryginalne blaszane osłony
    silnika odmienne od stosowanych później, inny osprzęt (widelec, reflektor)
    Posiada oryginalny silnik SM01 - obecnie dość duża rzadkość a wg podawanych
    przez źródła parametrów silnik ten był lepszy od stosowanych później
    "jajoków" S38/. Może być problem z częściami do niego, ale co mają
    powiedzieć np posiadacze motocykli z lat dwudziestych ;)
    Silniki te były też stososwane w motorowerach RYŚ i ŻAK - na pewno jeszcze
    można jakichś "dawców" kupić
    IMHO to jest duża gratka zwłaszcza że są papier i rejestracja. Gdybym miał
    wolne środki, już bym pędził do sprzedawcy....
    Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć.
    Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak
    atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.
    Ja mam nieco nowszy model (2300) ale i tak gdy nim wyjeżdżam w ludziach na
    ulicy ożywają wspomnienia i melancholia. Kurde, niedawno nawet jakaś panna
    robiła maślane oczy :)
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2009-11-24 08:23:38
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > Jeden komarek jest w Bydgoszczy a ja w Bytomiu (Ty chyba tez z okolic).

    No ja jestem wlasnie z Bytomia.
    Pare lat temu wstecz w ogóle nie byloby problemu bo w Bydgoszczy bywalem
    niemal raz w tygodniu.... i to skoda pick-upem
    --
    Jackare

  • 13. Data: 2009-11-24 08:28:10
    Od: Bart <b...@g...com>

    On 23 Lis, 23:13, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Mam zamiar nabyc komarka do renowacji.

    Jest taka specjalistyczna firma:
    http://www.groupecat.pl/cms/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

    ja sie jakis miesiac temu dowiadywalem i chcieli 200pln za transport W-
    wa -> Wrocław

    --
    SePo
    Bartek

  • 14. Data: 2009-11-24 08:47:42
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    ..
    > Aha -cena minimum nie osiągnięta,

    No wlasnie ;)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 15. Data: 2009-11-24 08:49:58
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Bart pisze:

    > Jest taka specjalistyczna firma:
    > http://www.groupecat.pl/cms/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=58&Itemid=62&lang=pl

    > ja sie jakis miesiac temu dowiadywalem i chcieli 200pln za transport

    Dzieki, sprawdze to

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 16. Data: 2009-11-24 10:39:20
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba
    > ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob
    > mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam,
    > moze po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc
    > klopotliwe. Macie jakis patent na taki transport? Kurier cos takiego
    > przewiezie? Obawiam sie, ze moze wymagac palety albo jakiegos solidnego
    > pakowania.

    Wypożycz przyczepkę ze statoila, transportowałem tak skuter jak szlag
    trafił wał.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 17. Data: 2009-11-24 10:40:41
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Tez o tym myslalem. Jednak koszt haka holowiczego jest na tyle wysoki,
    > ze na ten jeden transport niespecjalnie sie to oplaca.

    To daj flaszkę kumplowi który ma hak.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W+ P++:++ X++ L++ B+ M+ Z++ T W- CB+++ D

  • 18. Data: 2009-11-24 20:03:44
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jackare wrote:

    > Aha -cena minimum nie osiągnięta, więc wszstko się jeszcze może zdarzyć.
    > Myślę że należy się spodziewać ok 1800-2000 zł. To już nie jest może tak
    > atrakcyjne ale wystarczy pomyśleć co będzie za 10 lat.

    Zalicytowalem juz 2010 i ciagle cena minimal;na nie zostala osiagnieta.
    Chyba sobie odpuszcze

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 19. Data: 2009-11-24 20:09:52
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Macie jakis patent na taki transport?

    Jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na priv.

    --
    Pozdro.
    Zapek - Rybnik

  • 20. Data: 2009-11-24 20:27:55
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Zapek wrote:

    > Jak nic nie znajdziesz to odezwij sie na priv.

    Dzieki, zapamietam sobie "na zas".
    Ten motorek, na ktorego polowalem ma zbyt wysoka cene minimalna.
    Zalicytowalem 2010 i nie osiagnalem ceny minimalnej wiec akurat ten
    transport nie dojdzie do skutku. Ale ciagle poszukuje czegos do zabawy
    wiec problem transportu znowu sie pojawi.

    --
    pozdr
    Laphroaig