  • 1. Data: 2009-11-23 22:13:54
    Temat: transport motorowweru
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba
    ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob
    mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam,
    moze po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc
    klopotliwe. Macie jakis patent na taki transport? Kurier cos takiego
    przewiezie? Obawiam sie, ze moze wymagac palety albo jakiegos solidnego
    pakowania.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-11-23 22:19:27
    Temat: Re: transport motorowweru
    Od: August <4...@g...com>

    On 23 Lis, 23:13, Laphroaig <m...@v...pl> wrote:

    > Mam zamiar nabyc komarka do renowacji. Namierzylem cos co mi sie podoba
    > ale bardzo daleko od miejsca zamieszkania. Zastanawiam sie w jaki sposob
    >   mozna by go przetransportowac pod dom. Samochodu dostawczego nie mam,

    namierz post sprzed 1,5 miesiaca, gdzie jest link do eleganckiego
    transportu wartburgiem kombi ;-) dywany perskie i te sprawy ;-)

    --
    pozdrav,
    August

  • 3. Data: 2009-11-23 22:20:35
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Przewiezie. Nie pamiętam jakim, ale kiedy sprzedawałem swoją etz nva, to
    do klienta pojechała właśnie kurierem. Bez palety.

    --
    Jarek Skórski
    Fazer 600 `02

  • 4. Data: 2009-11-23 22:21:54
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    August wrote:

    > namierz post sprzed 1,5 miesiaca, gdzie jest link do eleganckiego
    > transportu wartburgiem kombi ;-) dywany perskie i te sprawy ;-)

    dzieki, poszukam

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 5. Data: 2009-11-23 22:46:14
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > po rozebraniu zmiescil by sie w moim osobowym ale to moze byc klopotliwe.

    Ja swojego komarka sztywniaka przewiozlem osobówka, nieduza - getzem.
    Musialem tylko zdjac kola. To bylo tylko 50 km. To nic. Tym samym getzem
    wiozlem przez ponad 500 km (Hajnówka - Bytom) MZ Trophy. To byla jazda...

    Co to za trasa? Gdybyc nic nie znalazl mam lublina - zamkniety furgon, tylko
    nie wiem czy ma to ekonomiczny sens.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-11-23 22:52:13
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    >
    > Co to za trasa? Gdybyc nic nie znalazl mam lublina - zamkniety furgon,
    > tylko nie wiem czy ma to ekonomiczny sens.

    Hm, skoro mowisz ze do geatza sie zmiescil...
    Ja mam toledoIII , czyli tego z wielka dupa. To pewnie by wlazl.

    Jeden komarek jest w Bydgoszczy a ja w Bytomiu (Ty chyba tez z okolic).
    Kawalek jest. Ale wlasnie z ta ekonomia jakimkolwiek transportem moze
    Bede szukal jeszcze gdzies blizej ale dobrze wiedziec jakie sa
    mozliwosci transportu.
    Dzieki za info.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 7. Data: 2009-11-23 23:04:19
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Mozesz wypozyczyc przyczepke na Orlenie albo Statoilu.

    --
    (Jeszcze) '02 NT650V, WAW

  • 8. Data: 2009-11-23 23:09:38
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Lukasz Baranski wrote:
    > Mozesz wypozyczyc przyczepke na Orlenie albo Statoilu.

    Tez o tym myslalem. Jednak koszt haka holowiczego jest na tyle wysoki,
    ze na ten jeden transport niespecjalnie sie to oplaca.
    Ale takie rozwiazanie ma tez zalety, hak moglby sie przydac tez w innych
    sytuacjach (np. bagaznik rowerowy). Z tego co pamietam, hak skladany to
    kwota > 1kPLN.
    Poki co to chyba bede szukal tanszego rozwiazania (np. przewoz w
    osobowce , jak radzil Jackare, jesli tylko znajde gdzies w rozsadnej
    odleglosci). No i dowiem sie jak to z kurierami.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 9. Data: 2009-11-23 23:21:28
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Mam zamiar nabyc komarka do renowacji.

    Pamietam Twojego posta sprzed miesiaca - tez go ogladalem. :)
    Cena nie jest niska, ale za to jest kompletny
    http://www.allegro.pl/item818261703_komar_230.html

    z.

  • 10. Data: 2009-11-23 23:41:05
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    zonda wrote:
    > Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci

    > Pamietam Twojego posta sprzed miesiaca - tez go ogladalem. :)
    > Cena nie jest niska, ale za to jest kompletny
    > http://www.allegro.pl/item818261703_komar_230.html

    :)
    Problem w tym, ze przy nim nie bedzie co grzebac ;)
    Juz jest po renowacji no i daleko.

    Ewentualnie rozwazam Simsona SR2 bo tez mi sie podoba. No i widze, ze sa
    do kupienia blizej mojego miejsca zamieszkania

    --
    pozdr
    Laphroaig