  • 21. Data: 2011-03-10 23:34:53
    Temat: Re: transmiter fm
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Waldek Godel napisal:

    > bo to jest jedyna techniczna możliwość wysłania tytułów
    > utworów MP3 na wyświetlacz. Jak sobie wyobrażasz pudełko
    > w przypadku empetrójek?

    Weź z łaski swojej się ogarnij. Porównywana była zmieniarka CD do
    emulatora zmieniarki odtwarzającego MP3. Tu szanse są IDENTYCZNE.
    Kończę ten wątek, bo zaczynasz przytruwać.

    > Bo inni nie znają, ba, wręcz chcieli
    > poznać i pytali. Już zapomniałeś?

    Ale jakoś piszesz to do mnie, a nie do innych.

    > 399 zł,
    > obiecywałeś 100 zł zniżki, czyli powiedzmy 299.

    Nie wiem, pewnie cię rozczaruję, za co mi przykro,
    ale "dam" dwieście czterdzieści za emulator
    zmieniarki CD do RD3... z przesyłką... i FVAT!

    Natomiast xCL za "Twoją" cenę, to razem z modułem
    BT serwuję... i z przesyłką... a, i z fakturą VAT.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 22. Data: 2011-03-10 23:49:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:34:53 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > Weź z łaski swojej się ogarnij. Porównywana była zmieniarka CD do
    > emulatora zmieniarki odtwarzającego MP3. Tu szanse są IDENTYCZNE.
    > Kończę ten wątek, bo zaczynasz przytruwać.

    taa.. i to ja się mam ogarnąć...
    Skup się, próbuję ostatni raz:
    Klient prosi o możliwość odtwarzania MP3 w samochodzie. Jest wiele
    rozwiązań, w tym sporo pozwalajacych na wybór katalogu i utworu poprzez
    pokazanie nazwy na ekranie - transmitera, telefonu, odtwarzacza lub radia.
    Rozwiązanie proponowane przez Ciebie jest najgorsze pod tym względem -
    wybór pamięciowy/w ciemno, w dodatku z ograniczeniem ilości utworów.
    Transmitery pozwalaja - miałem transmiter FM który wysyłał nazwy katalogów
    i taki ID3 po RDS. Działało świetnie, ale miał - jak każdy transmiter -
    wadę, którą opisałem na początku.
    Wszelkie rozwiązania wpinane do gniazda zmieniarki mają ograniczenie
    wynikające z możliwości radia, przynajmniej w przypadku RD3 od PSA.
    Rozwiązanie z LINE-IN jest pod tym względem chyba najlepsze. Szpejów tyle
    co w przypadku modulatora, jakość lepsza, informacja w zależności od
    odtwarzacza. Teraz dotarło?
    Sam fakt, co potrafi zmieniarka nikogo tutaj nie interesuje. Nikogo poza
    tobą, z jakichś niezrozumiałych względów. Chociaż jeden rozumiem -
    usiłujesz upchnąć jakieś dziwne urządzenie które mało kto kupuje i które
    tym ograniczeniom podlega.

    > Ale jakoś piszesz to do mnie, a nie do innych.

    Napisałem, że rozwiązanie które zaproponowałeś ma wady. Dosyć oczywiste.
    Tymczasem ty produkujesz kolejne posty wmawiajac mnie i innym, że to są
    zalety.

    > Nie wiem, pewnie cię rozczaruję, za co mi przykro,
    > ale "dam" dwieście czterdzieści za emulator
    > zmieniarki CD do RD3... z przesyłką... i FVAT!

    No i? Twierdzisz, że 240 to mniej niż 99?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2011-03-11 07:24:12
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik " ktosik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy mial ktos z Was do czynienia z transmiterem fm? Chcialbym posluchac
    > mp3 w
    > samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis
    > dobry
    > model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)
    >
    > --
    Mam 2. Jeden z allegro a drugi w telefonie nokii (np. C7, N8). Ten w
    telefonie gra lepiej (nawet powiem że dobrze), ma mniej zakłóceń i lepszy
    dźwięk. Zalezy tez od auta. W jednym ten z allegro gral lepiej a w drugim
    aucie mam jakies zakłócenia - takie że przestałem tego używać - oba diesle.
    Transmiter zastąpiłem kasetą adapter (też trzeba dobrze trafić bo mam 2 i
    jedna jest na tyle dobra ze jakość bym porównał do dobrego sygnału z radia
    FM (lepiej niż transmiter z nokii) a druga nadaje się tylko do śmietnika.
    Kasetę podłaczam do telefonu w którym mam karte pamięci, do tego jak
    przychodzi rozmowa automatycznie przełącza mi sie na zestaw głośnomówiacy
    (rozmowa na głosnikach auta, mikrofon w telefonie).

  • 24. Data: 2011-03-11 07:49:57
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-10 23:49:38 Waldek Godel

    > taa.. i to ja się mam ogarnąć...

    Tak, najlepiej przeczytaj ten wątek od początku
    i znajdź miejsce, gdzie wszystko popieprzyłeś.
    Potem PiS.

    > Klient prosi o możliwość odtwarzania MP3 w samochodzie.

    Więc wskazałem JEDNĄ z możliwości do wyboru. Nic więcej. Dalej Marcin
    stwierdził, że pewnie lepiej kupić używaną zmieniarkę CD. Nie uważam
    aby to było lepsze rozwiązanie. Zmieniarka CD będzie droższa, nawet
    używana. Stan będzie wątpliwy (dużo mechaniki), a funkcjonalność w
    stosunku do emulatora ograniczona przez wielkości nośników. O szybkości
    pracy (zmiany płyt) nie wspomnę.

    Ty natomiast napatoczyłeś się i dajesz wywody poza tematem. Ja o rybce,
    Ty o pipce. Ale to nie pierwszy raz kiedy mieszasz fakty, więc jakoś
    specjalnie się nie zdziwiłem.

    > Napisałem, że rozwiązanie które zaproponowałeś ma wady.
    > Dosyć oczywiste. Tymczasem ty produkujesz kolejne posty
    > wmawiajac mnie i innym, że to są zalety.

    J.w.
    Porównywałem emulator do oryginalnej ZMIENIARKI CD a nie do innych,
    alternatywnych rozwiązań. Dotarło, czy trzeba ci to wygrawerować na
    czole?

    OMG EOT

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 25. Data: 2011-03-11 09:07:25
    Od: mateusx6 <m...@g...pl>

    Myjk pisze:
    > 2011-03-10 14:58:17 ktosik

    > W jakim? Może podejdzie emulator zmieniarki :P

    FORD FOCUS 2005r radio fabryczne 6000CD z możliwością zmieniarki ma
    przycisk - CDDJ, bez przycisku AUX. Oczywiście zmieniarki nie ma pod
    siedzeniem :)

  • 26. Data: 2011-03-11 09:37:46
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-11 09:07:25 mateusx6

    > FORD FOCUS 2005r radio fabryczne 6000CD z możliwością zmieniarki ma
    > przycisk - CDDJ, bez przycisku AUX. Oczywiście zmieniarki nie ma pod
    > siedzeniem :)

    Masz możliwość zrobienia sobie AUXa (rozwiązanie usilnie
    promowane przez mad Waldka) http://allegro.pl/i1489696363.html lub
    zakup xcarlinka albo innego emulatora zmieniarki. Ja akurat nie mam do
    Forda (jak już zresztą napisałem Ci w mailu).

    PS poszukaj na forach czy koniecznie trzeba za AUX płacić takie chore
    pieniądze. Może wystarczy, tak jak w przypadku Mazdy, zewrzeć dwa piny
    i podciągnąć kanały L/R.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 27. Data: 2011-03-11 09:39:28
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-11 09:37:46 Myjk

    > PS poszukaj na forach

    O, proszę. Nie wnikałem, ale wygląda
    to tak samo proste jak w Mazdzie.

    http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=415
    84

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2011-03-11 10:07:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:37:46 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > PS poszukaj na forach czy koniecznie trzeba za AUX płacić takie chore
    > pieniądze. Może wystarczy, tak jak w przypadku Mazdy, zewrzeć dwa piny
    > i podciągnąć kanały L/R.

    nie trzeba:
    http://cgi.ebay.pl/ADAPTER-KABEL-AUX-IN-FORD-6000-ab
    -2004-RCA-/270671553632?pt=Kabel_Stecker&hash=item3f
    05482460

  • 29. Data: 2011-03-11 10:44:09
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    " ktosik" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dobry
    > model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

    Nokia N97

  • 30. Data: 2011-03-11 10:58:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 09:44:09 -0000, Hants napisał(a):

    > Nokia N97

    za co go tak nie lubisz?