    From: "Myjk" <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: transmiter fm
    Date: Fri, 11 Mar 2011 06:49:57 +0000 (UTC)

    2011-03-10 23:49:38 Waldek Godel

    > taa.. i to ja się mam ogarnąć...

    Tak, najlepiej przeczytaj ten wątek od początku
    i znajdź miejsce, gdzie wszystko popieprzyłeś.
    Potem PiS.

    > Klient prosi o możliwość odtwarzania MP3 w samochodzie.

    Więc wskazałem JEDNĄ z możliwości do wyboru. Nic więcej. Dalej Marcin
    stwierdził, że pewnie lepiej kupić używaną zmieniarkę CD. Nie uważam
    aby to było lepsze rozwiązanie. Zmieniarka CD będzie droższa, nawet
    używana. Stan będzie wątpliwy (dużo mechaniki), a funkcjonalność w
    stosunku do emulatora ograniczona przez wielkości nośników. O szybkości
    pracy (zmiany płyt) nie wspomnę.

    Ty natomiast napatoczyłeś się i dajesz wywody poza tematem. Ja o rybce,
    Ty o pipce. Ale to nie pierwszy raz kiedy mieszasz fakty, więc jakoś
    specjalnie się nie zdziwiłem.

    > Napisałem, że rozwiązanie które zaproponowałeś ma wady.
    > Dosyć oczywiste. Tymczasem ty produkujesz kolejne posty
    > wmawiajac mnie i innym, że to są zalety.

    J.w.
    Porównywałem emulator do oryginalnej ZMIENIARKI CD a nie do innych,
    alternatywnych rozwiązań. Dotarło, czy trzeba ci to wygrawerować na
    czole?

    OMG EOT

    --
    Pozdor Myjk