  • 11. Data: 2011-03-10 18:29:07
    Temat: Re: transmiter fm
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik " ktosik" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ilaldp$cp0$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy mial ktos z Was do czynienia z transmiterem fm? Chcialbym posluchac
    > mp3 w
    > samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis
    > dobry
    > model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

    transmiter to fajna rzecz, najlepiej z wbudowanym odtwarzaczem mp3, jak już
    poprzednicy słusznie zauważyli - byle nie dla audiofila ;)
    sam mam 2 i jeden m.in. w firmowym aucie, zależało mi max. na prostocie,
    żadnych wyświetlaczy i pilotów - miał od razu grać, nie widzę niestety teraz
    tych modeli na allegro, posunąłem się do tego że podłączone je mam pod +12V
    dla anteny z radia, więc automatycznie po włączeniu radia odpala się mp3 i
    zaczyna grać ostatnio odtwarzany utwór :)
    nie zauważyłem u siebie żadnych problemów z sianiem lokalnych stacji, a
    poruszam się głównie po wrocławiu, muzyczke ładnie słychać,
    modele poniżej 40zł odpuść sobie...

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 12. Data: 2011-03-10 21:19:13
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisal:

    > Np. w moim 307 sprzed liftu. Radio fabryczne RD3.

    Mogę Ci podesłać w ramach testu zmieniarkę MP3 pod RD3. :)
    Jeśli jesteś zainteresowany, to szczegóły na prv.

    > Ale i tak pewnie taniej wyjdzie wrzucenie
    > używanej zmieniarki cd. :)

    Myślę, że wyjdzie porównywalnie albo drożej.
    Przy czym funkcjonalność bez porównania.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 13. Data: 2011-03-10 21:21:52
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    AL napisal:

    > I rzeczywiscie nie musiales do ASO
    > na aktywacje funckji w radio?

    Aktywacja jest konieczna w przypadku RD4.
    RD3 powinno śmigać bez aktywacji zmieniarki.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 14. Data: 2011-03-10 21:28:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 20:19:13 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > Mogę Ci podesłać w ramach testu zmieniarkę MP3 pod RD3. :)
    > Jeśli jesteś zainteresowany, to szczegóły na prv.

    Chyba trochę przesadzasz z tą reklama, zwłaszcza, że ten odtwarzacz ma
    kolosalną wadę - RD3 nie obsługuje CD text, więc nie ma sposobu, żeby
    widzieć tytuły utworów oraz (co gorsza) nazwy folderów.
    Więc nawigacja odbywa sie w ciemno, a utworów musi być sporo, bo limit
    folderów jest 9 sztuk OIDP
    Instalując interfejs line-in można być kilkaset złotych do przodu, mieć
    taką samą jakość audio i w dodatku widzieć które pliki będą odtwarzane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2011-03-10 21:47:43
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

> [...]
    > mp3 w
    > samochodzie... autko firmowe, odpada wymiana radia itp. Polecicie jakis

    Tak.

    N8 :-)

    Pzdr

    JKK

  • 16. Data: 2011-03-10 22:10:28
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Waldek Godel napisal:

    > Chyba trochę przesadzasz z tą reklama,

    Z czym? Spokojnie, Marcin może zawsze iść na allebro czy innego ebaja i
    zakupić taką zmieniarkę ponad 100 zł drożej i bez możliwości
    wcześniejszego przetestowania. Jakoś to przeżyję, uwierz.

    > zwłaszcza, że ten odtwarzacz ma kolosalną wadę
    > - RD3 nie obsługuje CD text, więc nie ma sposobu,
    > żeby widzieć tytuły utworów oraz (co gorsza)
    > nazwy folderów.

    Przy 1CD albo zmieniarce CD są takie informacje?

    Ja mam w aucie CarPC, mogę mieć wszystko na tacy, łącznie z ilustracją
    okładki płyty -- i wiesz co? Zlewam na to, bo do słuchania muzyki jest
    to kompletnie zbyteczne. Zresztą, ostatnio i tak tylko filmy oglądam. :P

    > Więc nawigacja odbywa sie w ciemno,

    Tak samo w ciemno jak w zmieniarce CD.

    > a utworów musi być sporo,

    Nie musi. Może.

    > bo limit folderów jest 9 sztuk OIDP

    Najczęściej 6 -- tak jak oryginalna zmieniarka.

    > Instalując interfejs line-in można być kilkaset
    > złotych do przodu, mieć taką samą jakość audio
    > i w dodatku widzieć które pliki będą odtwarzane.

    Czy ja twierdzę, że nie? Oczywiście można się pokusić o rozwiązanie
    line-in. W przypadku Mazdy taki patent z AUX robi się za całe złote dwa
    pięćdziesiąt. :P Rozwiązanie dostępne na "naszym" forum Mazdy jak i
    zagranicznych w dziale CA -- jakby ktoś był zainteresowany.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 17. Data: 2011-03-10 22:24:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 21:10:28 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > Przy 1CD albo zmieniarce CD są takie informacje?

    Przy 1 CD oczywiście są - widzisz je na pudełku. W przypadku zmieniarki
    nie, choć możesz miec pudełka pod ręką. Nie jest to specjalnie wygodne i
    dlatego wszyscy wolą mp3

    > Tak samo w ciemno jak w zmieniarce CD.

    nie, bo w zmieniarce ciężko mieć np. 500 utworów.

    > Nie musi. Może.

    musi, bo nie da się tego rodzielić po katalogach. Limity - to znów z
    pamięci - 9 folderów i 99 utworów na folder.

> [...]
    > pięćdziesiąt. :P Rozwiązanie dostępne na "naszym" forum Mazdy jak i
    > zagranicznych w dziale CA -- jakby ktoś był zainteresowany.

    Rozmowa była o RD3 z PSA. Te interfejsy akurat występują w wersjach do
    wielu aut, na pewno widziałem do Opla. Kosztują ciut drożej niż dwa
    pińćdziesiąt, ale za to masz to w sensownej obudowie, nie rezasz radia,
    całość wymaga tylko jednego śrubokręta (w przypadku Picasso) do zdjęcia
    maskownicy radia. Całość montażu zajmuje 5 minut bez specjalistycznej
    wiedzy i narzędzi - to piękno tego rozwiązania.
    Przy cenie xcarlinka to już chyba wolałbym zmienić radio i dokupić
    interfejs do sterowania. Inna rzecz, że w przypadku wspomnianego Puga 307
    nie da się zmienić radia, chyba, że ktoś albo nie ma kompa pokładowego
    (jeżeli istniały takie wersje) albo ma zamiar z niego zrezygnować
    Choć teraz nie mam pewności czy nie pomerdałem wersji przed- i
    poliftingowych Puga.

  • 18. Data: 2011-03-10 22:42:27
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    Waldek Godel napisal:

    > Przy 1 CD oczywiście są - widzisz je na pudełku.

    Oj, pisałeś o CD Text a nie o pudełku...

    > W przypadku zmieniarki nie, choć możesz miec
    > pudełka pod ręką. Nie jest to specjalnie wygodne
    > i dlatego wszyscy wolą mp3

    Widzę, że jesteś silnie zdeterminowany aby czytać nazwy utworów w
    czasie jazdy. Zawsze możesz zrobić sobie listing katalogu z MP3,
    wydrukwoać na kartce A4, przykleić na przedniej szybie i nie taszczyć 6
    pudełek CD.

    Już tak poza konkursem -- po co Ci w czasie jazdy wiedzieć jak akurat
    grany kawałek się literuje? Ja muzyki słucham dla przyjemności -- zatem
    w 99% wiem czego słucham w aucie

    > nie, bo w zmieniarce ciężko mieć np. 500 utworów.

    Tutaj też nie musisz mieć pięćiuset. Możesz mieć "standardowo".
    1GB karta, w każdym katalogu jeden album. Na kolejnej karcie
    kolejne 6 albumów. Tylko jakby zmiany "kasety" łatwiej dokonać.

    > musi, bo nie da się tego rodzielić po katalogach.

    Da się, a więc nie musi. Może.

    > Limity - to znów z pamięci - 9 folderów
    > i 99 utworów na folder.

    To są wartości MAKSYMALNE, więc żaden to argument przeciwko.

> [...]
    > do zdjęcia maskownicy radia. Całość montażu zajmuje 5 minut bez
    > specjalistycznej wiedzy i narzędzi - to piękno tego rozwiązania.

    Do Mazdy śrubokręta nie potrzeba.
    Ba, nie trzeba nawet radia wyciągać.
    Montaż zajmuje minutę, w porywach dwie.

    Ale tak w ogóle, to po co o tym mi piszesz?
    Temat jakby "trochę" znam.

    > Przy cenie xcarlinka

    Tzn.?

    > to już chyba wolałbym zmienić radio i dokupić
    > interfejs do sterowania.

    Twoja wola.

    --
    Pozdor Myjk
    xCarLink *MP3* player

  • 19. Data: 2011-03-10 23:06:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 21:42:27 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

    > Oj, pisałeś o CD Text a nie o pudełku...

    bo to jest jedyna techniczna możliwość wysłania tytułów utworów MP3 na
    wyświetlacz. Jak sobie wyobrażasz pudełko w przypadku empetrójek?

> [...]
    > czasie jazdy. Zawsze możesz zrobić sobie listing katalogu z MP3,
    > wydrukwoać na kartce A4, przykleić na przedniej szybie i nie taszczyć 6

    Jestem zdeterminowany mieć łatwy wybór utworów których chcę słuchac spośród
    setek które mam ze sobą. Telefon pokazuje mi okładki, to wystarcza. Nie
    muszę nic czytać. Proste, prawda?
    I znacznie lepsze niż przeklikiwanie się na ślepo przez 800 utworów.

    > Już tak poza konkursem -- po co Ci w czasie jazdy wiedzieć jak akurat
    > grany kawałek się literuje? Ja muzyki słucham dla przyjemności -- zatem
    > w 99% wiem czego słucham w aucie

    Aha.. który folder i od którego utworu zaczyna się druga płyta albumu X
    wykonawcy Y?

    > Tutaj też nie musisz mieć pięćiuset. Możesz mieć "standardowo".
    > 1GB karta, w każdym katalogu jeden album. Na kolejnej karcie
    > kolejne 6 albumów. Tylko jakby zmiany "kasety" łatwiej dokonać.

    Genialne. I do karty etui, z opisami? I jak zechce kolejną płytę to mam się
    zatrzymywać, sięgać do schowka, żonglowac kartami itp? Wybacz, nie
    skorzystam. Mam pod ręką 16 GB łatwo zmienialne w 32 GB czy nawet już za
    niedługo 64 GB które pomieści większość mojej kolekcji muzycznej, co
    wystarcza na dłuuuugo. W tym również dłuuuuugi okres braku konieczności
    zmiany tego co mam wgrane.

    > To są wartości MAKSYMALNE, więc żaden to argument przeciwko.

    891 utworów? Weź mnie nie rozśmieszaj. Piękne w mp3 jest to, że raz zgrywam
    i mam wszystko. Wszystko. A nie to co akurat wczoraj zgrałem. Nie chce mi
    się co wieczór zgrywać utworów albo wstawać godzinę wcześniej - to jest BEZ
    SENSU.

    > Ale tak w ogóle, to po co o tym mi piszesz?
    > Temat jakby "trochę" znam.

    Bo inni nie znają, ba, wręcz chcieli poznać i pytali. Już zapomniałeś?

    > Tzn.?

    399 zł, obiecywałeś 100 zł zniżki, czyli powiedzmy 299. Za to są już
    firmowe radia z MP3, nawet jak się lekko poszuka, to się trafi z adapterem
    do sterowania spod kierownicy.

    > Twoja wola.

    nie, moją wolę zrealizowałem i opisałem powyżej. Działa idealnie, za DUŻO
    mniejsze pieniądze - mniej niż 1/3 którą ty oferujesz ze zniżką, mniej niż
    1/4 ceny z alledrogo.

  • 20. Data: 2011-03-10 23:28:25
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 10 Mar, 14:58, " ktosik" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    > model? Pelno tego na allegro ale nie wiadomo co tam w srodku siedzi :)

    może coś takiego: http://tinyurl.com/6zjrfrs ?

    Sam używam jakiegoś prostego transmitera, ale myślę o zmianie na ten z
    linka. Obawiam się tylko o działanie pilota - transmiter mam
    umieszczony w gniazdku podłokietnika i ten obecny pilot daje sobie
    radę. Testowałem 3 różne modele i w 2 pozostałych pilot działał w
    bardzo wąskim zakresie.

    pozdr
    Przemek