  • Data: 2012-01-01 15:01:36
    Temat: Re: transformator elektroniczny
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"

    > Życzę powodzenia.

    Właśnie moje zabawy zakończyły się powodzeniem wbrew twoim przekonywaniom że
    nie da się, widzę ze poza faktem że wiesz co to za zaisilacz i mniej więcej
    co daje na wyjściu to za grosz nie masz pojęcia o elektronice, bo niby co
    miało by stać na przeszkodzie w wyprostowaniu i odfiltrowaniu obwiedni
    impulsowego napięcia przemiennego?!
    Podłączyłem na wyjście mostek i kondensator i uzyskałem piękne 15V napięcia
    stałego, pewnie do podłaczenia na wyjście przetwornicy DC/DC, kondensator
    będzi zbędny.

    > Jaki sprzęt pomiarowy? Góglnąłes chociaż, żeby zobaczyć co
    > to jest IR2153? Taka przetwornice uruchamiasz w 10 minut
    > na plytce uniwersalnej.

    To nie ma znaczenia czy to jest proste czy nie, jeśli chodzi o koszty to ja
    wykonując pojedyńczą sztukę zapłacę za same części więcej niż nawet takie
    samo urządzenie gotowe zakupione w sklepie, nie rozumiesz tego?

    > Sam jesteś mit. Potrząśnij jedną i drugą gdy sa włączone
    > - wtedy obalisz swoje mity.

    Pomijając sens potrząsania żarówką zamontowaną w lampie naściennej, to
    przestań opowiadać swoje mity zasłyszane pewnie od jakichś budowlańców, to
    zdaje się jest grupa elektroniczna?