    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <u...@m...org> <k4mbji$4p5$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <k4mgj4$e6e$1@node1.news.atman.pl>
    <k4ml1k$kle$1@node2.news.atman.pl>
    <506efd57$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <506f0ff9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <50706ab4$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <1alex7ca0tjgn$.17itx7f3kjxrc$.dlg@40tude.net>
    <50708a3e$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <hh778k7yxbty$.1na28ju52o44z.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.1210111153010.3704@quad>
    Subject: Re: tramwaj
    Date: Thu, 11 Oct 2012 20:01:50 +0200

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    On Sat, 6 Oct 2012, J.F. wrote:
    [...]

    > Czekaj, nie łapię - chodzi Ci o to, że Twój oponent *zaniża* skutki
    >zadymiania? (i Ty też, co to jest pół województwa ;))

    Chodzi o to ze Artur pisze, ze dookola elektrowni konwencjonalnych
    jest obserwowalny wzrost promieniowania.
    Ok, nie przecze, moze i jest, radioaktywnosc wegla jest znikoma, ale
    jak sie calymi pociagami spala, to troche sie tego uwalnia.
    Ale zeszlo na EC siekierki, gdzie niby tez jest mierzalne
    promieniowanie.
    Tymczasem podejrzewam ze haldy popiolow tam nie ma, bo wywoza
    regularnie, miejsce w miescie zbyt cenne, wiec sie dopytuje Artura co
    mu wyszlo z tych pomiarow - spaliny z komina leca prosto w dol, czy
    tak je rozwiewa po okolicy na setki km, ze ani zmierzyc sie nie daje
    tak "rozwodnionego" stezenia, ani przypisac do konkretnej elektrowni,
    bo czemu niby akurat to EC Siekierki mialaby byc :-P

    J.