  • 1. Data: 2015-06-05 10:26:14
    Temat: tplink tl-wn772n
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Mam w kompie karte wifi tplink tl-wn772n. Na drodze do routera jest tylko
    jedna sciana, a mimo to gubienie zasiegu jest dosc czeste.

    Jak sprawdzic, czy wina jest po stronie karty, czy routera?
    Smartfon jest chyba malo miarodajy, a w drugim kompie mam wewnetrzna karte,
    ktora nie slynie z jakosci (nie pamietam w tej chwili producenta, ale
    sprawdzalem to).

    Co sadzicie o karcie tplink tl-wn772n?

    Czy ogolnie jest sens wymieniac router i karty na 2-zakresowe?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-06-05 10:40:14
    Temat: Re: tplink tl-wn772n
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Maciek" napisal:

    > Co sadzicie o karcie tplink tl-wn772n?

    Jakas chinska podróbka - TP LINK nie przyznaje sie do takiego produktu.
    Chociaz niezawodni linuksiarze dzielnie z tym wynalazkiem walcza ;->
    http://www.debian.pl/threads/25983-Instalacja-modemu
    -WIFI-TP-LINK-TL-WN772N-make-Permission-denied

    JoteR

  • 3. Data: 2015-06-05 11:03:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-06-05 10:26, Maciek wrote:

> [...]
    > Smartfon jest chyba malo miarodajy, a w drugim kompie mam wewnetrzna karte,
    > ktora nie slynie z jakosci (nie pamietam w tej chwili producenta, ale

    Na pewno 772, a nie 722?

  • 4. Data: 2015-06-05 11:40:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2015 10:40:14 +0200, JoteR napisał(a):

    > Jakas chinska podróbka - TP LINK nie przyznaje sie do takiego produktu.

    Litrowka! Powinno byc tl-wn722n, sorry.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2015-06-05 11:41:32
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2015 11:03:45 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Na pewno 772, a nie 722?

    No oczywiscie, ze nie ;) Napisalem juz obok, ma byc 722 - przepraszam za
    zmylke.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-06-05 14:43:34
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jedna sciana, a mimo to gubienie zasiegu jest dosc czeste.
    >
    > Jak sprawdzic, czy wina jest po stronie karty, czy routera?

    Dlaczego? Jesli na smartfonie nie gubi sygnalu to znaczy ze router jest OK i
    to karta jest za slaba lub gryzie sie z routerem.

> [...]
    > sprawdzalem to).
    >
    > Co sadzicie o karcie tplink tl-wn772n?
    >
    > Czy ogolnie jest sens wymieniac router i karty na 2-zakresowe?

    Pokrec antenami, wybierz inny kanal, wymus nizsza przepustowosc sieci (im
    nizsza predkosc tym mozna uzyskac stabilniejsze polaczenie o wiekszym
    zasiegu).

  • 7. Data: 2015-06-05 16:00:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Jun 2015 14:43:34 +0200, maX napisał(a):

    > Dlaczego? Jesli na smartfonie nie gubi sygnalu to znaczy ze router jest OK i
    > to karta jest za slaba lub gryzie sie z routerem.

    Ale tez gubi, tylko niekoniecznie w tych sanych momentach.

    > Pokrec antenami, wybierz inny kanal, wymus nizsza przepustowosc sieci (im
    > nizsza predkosc tym mozna uzyskac stabilniejsze polaczenie o wiekszym
    > zasiegu).

    To wszystko jest przecwiczone. Efekt w granicach bledu doswiadczalnego.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2015-06-05 21:02:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 5 Jun 2015 10:26:14 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam w kompie karte wifi tplink tl-wn772n. Na drodze do routera jest tylko
    >jedna sciana, a mimo to gubienie zasiegu jest dosc czeste.

    W Corki kompie też jest taki TP-Link (722n). Przeklinam dzień, w
    którym coś mi do glowy strzeliło i kupiłem to badziewie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2015-06-05 21:26:19
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W Corki kompie też jest taki TP-Link (722n). Przeklinam dzień, w
    > którym coś mi do glowy strzeliło i kupiłem to badziewie.

    U mnie dawno temu wetknięty do tunera Vu+duo działa bez problemu.

    --
    marfi

  • 10. Data: 2015-06-06 01:06:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    jerzu wrote in <news:5gs3nahj0v9ftmrrq9k1rcicf6juhvs0a0@4ax.com>
    > W Corki kompie też jest taki TP-Link (722n). Przeklinam dzień, w
    > którym coś mi do glowy strzeliło i kupiłem to badziewie.

    Ja natomiast z Tp-Link TL-WN722N jestem niezmiernie zadowolony. Oferuje on
    lepszy zasieg i stabilnosc polaczenia od mojego poprzedniego Edimax
    EW-7318Ug.
    Uzywalem tych urzadzen jednak tylko pod Linuxem, rowniez pod Raspberry Pi
    (system Raspbian - dziala out of the box). Moze to kwestia Windowsianych
    sterownikow i warto poszukac innej wersji?

    Ewentualnie producent wpakowal inna elektronike do produktu o tym samym
    oznaczeniu?
    http://wikidevi.com/wiki/TP-LINK_TL-WN722N

    Moj egzemplarz:
    lsusb
    Bus 001 Device 002: ID 0cf3:9271 Atheros Communications, Inc. AR9271
    802.11n
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info