  • 1. Data: 2011-09-21 08:31:43
    Temat: toyota yaris 2008/2009
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    chce kupic dla żony yariske 2008/2009
    1.0 benzyna
    albo
    1.3 benzyna

    czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

    nastawiony jestem (chyba) na zakup w eurosamochody.pl
    ktoś u nich kupował?

    czy lepiej olać ich?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2011-09-21 09:02:06
    Temat: Re: toyota yaris 2008/2009
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "icek2" <> napisał w wiadomości ...

    > czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

    tak: jest obiektem ponadprzeciętnego pożądania złodziei samochodów :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2011-09-21 10:08:32
    Od: Pawel <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 09:02, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:

    > tak: jest obiektem ponadprzeciętnego pożądania złodziei samochodów :)
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Tadeusz

    Bez przesady ... aż tak nei kradną ... :-( Na szczeście.

    A co Yariski 1.0

    Szkoda że nie dali silnika 1.0 z Yaris-a I bo kultura pracy duzo
    lepsza .. a tu te 3 cylinderki chodzą jak w trabancie.

    Ale o dziwo samochód jest super bezawaryjny az starch się bac ze jak
    coś pieprznie to tylko szrot.

    U mojej żony ( ma je od nowosci ) jest najechane 130000 i przepalone
    i oto jakie awarie :
    Przepalila sie zaroweczka :-)
    Guma od manszety sie przetarła.

    Szok ale tylko tyle .

    Samochod ma regularnie zmieniany olej na Mobil 1

    Niewiem czy kiedys siedziałeś w Yarisie II ale ja jestem pod wrazeniem
    wielkosci tego samochodu w srodku ... ja jezdze Passatem i niewiele
    tam wiecej jest miejsca (nie mowie o bagazniku .. )

    Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
    1,3 .( u zony jest 1.0 )

    Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

  • 4. Data: 2011-09-21 10:22:34
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > tak: jest obiektem ponadprzeciętnego pożądania złodziei samochodów :)

    Eeeee tam , chyba z Pastuchem pomyliłeś...

  • 5. Data: 2011-09-21 10:26:55
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy to auto cierpi na jakies typowe wady?

    Tak znaczek L na dachu

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 6. Data: 2011-09-21 10:29:37
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
    1,3 .( u zony jest 1.0 )

    Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

    Albo dizelka 90 Km ujeżdżałem takiego i nigdy nie spalił więcej niż 6.5
    litra, na autostradzie v max 205 km/h, przy podróżnej 140 spalał 5.5 litra.
    Kiedyś ponoć ktos osiągnął 2,7 litra na stekę ale to chyba ściema. Do tego
    możesz nabyć wpinkę TTE (z inne można sobie darować) i masz 120 Kucyków w
    małym autku.

    Z wad: kiepskie spasowanie plastkiów w oklicach deski rozdz. troche wyglada
    jakby go uczniowei na ZPT montowali, mało wygodne fotele, dość twardy zawias

  • 7. Data: 2011-09-21 10:32:11
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > nastawiony jestem (chyba) na zakup w eurosamochody.pl
    > ktoś u nich kupował?

    popatrz tutaj:

    toyota.pewneauto.pl

    jest rochę drożej ale jest jakiś wiekszy stopiń pewności że nie kupisz
    zarzniętego auta czy po katastrofie, na niektóre jeszcze gwarancji
    udzielają, kupowałem tam dwa auta i wszystko bylo OK żadnych ukryttych wad.

  • 8. Data: 2011-09-21 16:16:50
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-21 10:26, Chris pisze:
    > Użytkownik "icek2"<i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak znaczek L na dachu

    u mnie (lubuskie) króluje clio :)

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2011-09-21 21:03:34
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarzniętego auta czy po katastrofie, na niektóre jeszcze gwarancji
    > udzielają, kupowałem tam dwa auta i wszystko bylo OK żadnych ukryttych wad.

    Nie żebym zniechęcał, bo w sumie sam stąd kupiłem Yarisa II, ale
    poczytaj o samym programie.
    On nic nie gwarantuje, a ktoś chyba nawet tu opisywał jakiego to
    "pewnego" avensisa przez ten program kupił...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2011-09-21 21:09:25
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Bez przesady ... aż tak nei kradną ... :-( Na szczeście.

    Aż tak to nie.
    Tydzień temu ktoś się do mojej dobierał, wygięta maska, odcięta syrenka
    i czujnik otwarcia klapy.

    > A co Yariski 1.0
    >
    > Szkoda że nie dali silnika 1.0 z Yaris-a I bo kultura pracy duzo
    > lepsza .. a tu te 3 cylinderki chodzą jak w trabancie.

    Już nie pamiętam, ale zdaje mi się że Yarisowy 1.0 to zawsze były 3 cylindy?
    Przynajmniej ten z Yarisa 1 którym kiedyś jeździłem.

    > Ale o dziwo samochód jest super bezawaryjny az starch się bac ze jak
    > coś pieprznie to tylko szrot.

    Tak to wygląda, tylko trzeba uważać na rozbitki bo tak jak wszędzie -
    ruda potrafi wyłazić (szczególnie tylna prawa częśćsłupka nad światłem).

    > Niewiem czy kiedys siedziałeś w Yarisie II ale ja jestem pod wrazeniem
    > wielkosci tego samochodu w srodku ... ja jezdze Passatem i niewiele
    > tam wiecej jest miejsca (nie mowie o bagazniku .. )

    Zgadzam się w całej rozciągłości. Po wepchnięciu kanapy do bagażnika, w
    środku jest niesamowicie zdumiewająco dużo miejsca :-)
    No i w 2'ce nie ma tunelu po środku.

    > Ogolnie polecam ten samochod ... ale jesli nei duzo drozej to bym bral
    > 1,3 .( u zony jest 1.0 )

    1.3 znam tylko z wersji ze skrzynią zautomatyzowaną - nie narzekam,
    nienajgorzej jeździ.

    > Spalanie w trasie ok 5,5 - 6 litrów . Po miesicie 6 - 6.5 litra .

    Potwierdzam co do Yarisa 1.
    Co do dwójki z 1.33 się nie wypowiem - zbyt mało jeżdżę, a już napewno
    nie cały bak :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327