  • 1. Data: 2011-06-26 19:43:02
    Temat: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.

    Cała impreza miała spore opóźnienie, My przyjechaliśmy koło 15, a o
    15:20 miała się zacząć pierwsza sesja początkującej grupy C. (Wcześniej
    miały jeździć grupy A i B)

    15:15 wjeżdżamy na tor, trochę mnie zdziwiło, że brak zapowiadanych 3
    kółek z prowadzącym ale co tam wszak mogę sobie sam wyciąć 3 wolne i
    "obczaić" tor.

    Nie ujechałem kółka jak objeżdżają mnie goście na kolanie, coś mi jakoś
    nie grało bo niby grupa C ale się nie znam...

    Już potem okazało się, że organizator chcąc nadrobić czas puścił
    wszystkie 3 grupy razem. Oczywiście niezbyt ciężko było
    wykombinować że moje kółko drastycznie różni się od kółka
    zawodników z licencją z grupy A. Zrobiłem dwa średnio wolne okrążenia
    non stop objeżdżany przez szybszych na przysłowiowe jajeczko.
    Stwierdziłem, że w takim razie to ja zmieniam piaskownice bo cos tu nie
    jest tak jak być powinno. Zanim zdążyłem uczynić com pomyślał okazało
    się że kumpel leży. Jakiś amibicjonalista postanowił go objechać po
    zewnętrznej przed samym winklem.

    Poszliśmy więc zgodnie do organizatorów poprosić o zwrot kasy On bo nie
    pojeździ już a dzień ledwo się zaczął, ja wkur**** że nikt nie raczył
    mnie poinformować, że wszystkie 3 grupy wjeżdżają razem.

    O ile jeden z organizatorów bez problemu uznał nasze racje, o tyle
    drugi stwierdził, że organizator zastrzega sobie prawo do zmiany
    regulaminu na podstawie tego regulaminu i nie odda kasy bo to nie jego
    wina że mi nie podoba się organizacja a kumpel zaliczył glebę. Po
    dłuższych kłótniach łaskawie zgodził się że odda 130 zł z wpłaconych
    190 potrącając 60zł za jedną przejechaną sesję.

    Generalnie jego postawa zdawała się mówić "Mam Was w dupie od momentu
    kiedy Wasza kasa jest w mojej kieszeni"

    Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    dziękuję.
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 2. Data: 2011-06-26 19:53:06
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 177 roku bieżącego, PawelK vel Pablo zeznał(a) jak następuje:

    > Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.
    > [...]
    > Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    > dziękuję.

    Byłbym zapomniał, wpisy w regulaminie treningów:

    "2.) Uczestnicy na wjeździe zostaną pouczeni o podstawowych zasadach
    panujących na torze wyścigowym, których to zobowiązują się
    przestrzegać."

    "Uczestnik ma się stosować do poleceń wirażowych na trasie:"

    to jedna wielka LIPA. Jeśli chodzi o punkt drugi, to wirażowi robią
    fotki albo flirtują z panienkami.

  • 3. Data: 2011-06-26 19:58:21
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.

    Pacz a mnie nie bylo i dziwilem sie dlaczego przyslali mi przeprosiny:)

    ***Już potem okazało się, że organizator chcąc nadrobić czas puścił
    wszystkie 3 grupy razem.

    Znaczy siem ze motorowery tez???
    Ale tak na powaznie - troche chlopaki zaczynaja przegniac bo maja chyba juz
    caly sezon wykupiony.
    Zamiast jechac na nowodwor trzeba bylo przyjechac na rocznice wiadomego
    incydentu matrymonialnego.
    Lapalismy ryby
    Bezpieczniej.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-06-26 20:03:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Cała impreza miała spore opóźnienie, My przyjechaliśmy koło 15, a o
    > 15:20 miała się zacząć pierwsza sesja początkującej grupy C. (Wcześniej
    > miały jeździć grupy A i B)

    Z 10 razy ktore tam bylem, raz mi sie zdarzylo, ze zlaczyli grupy, tak
    to jedynie byly krotsze przerwy i ew. brak tej organizacyjnej.

> [...]
    > jest tak jak być powinno. Zanim zdążyłem uczynić com pomyślał okazało
    > się że kumpel leży. Jakiś amibicjonalista postanowił go objechać po

    Eeee tam z licencja, mi tez sie zdarzalo posmigac w A a licencji nie
    mam. Co do gleby, coz, trzeba sie z tym liczyc jadac na taka impreze,
    czy to ze swojej winy czy z innych. Niestety wpadaja tam goscie z
    ambicjami VR ktorzy usilnie probuja wyprzedzac albo nie daja sie
    wyprzedzic. Kolega przynajmniej caly?

> [...]
    > dłuższych kłótniach łaskawie zgodził się że odda 130 zł z wpłaconych
    > 190 potrącając 60zł za jedną przejechaną sesję.

    Generalnie nigdy z nimi nie bylo problemow, z przelozeniem kasy na
    nastepne czy cus. Moze za bardzo wojowaliscie?

    > Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    > dziękuję.

    Impreza dosc amatorska, jednym to sie podoba innym nie. Ja tam wole taki
    lajcik a na jakies male rozjazdy czy niespelnione zapewnienia mozna
    przymknac oko. Zawsze mozna bylo milo pozapierdalac i po to tam sie
    jezdzi :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-06-26 20:09:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

> [...]
    >
    > "Uczestnik ma się stosować do poleceń wirażowych na trasie:"
    >
    > to jedna wielka LIPA. Jeśli chodzi o punkt drugi, to wirażowi robią

    Alez chlopaku nie napinaj sie tak mocno i nie zacietrzewiaj ;-) Zawsze
    sobie tam wszyscy jakos radzili i nie bylo tak ze dwoch sie styknelo i
    wyjebalo, shit happens.

    A co do ganiania z szybszymi to raczej Ty im powinienes przeszkadzac a
    nie oni Tobie ;-) Jedz swoim torem, lusterka odkrec najlepiej, ich
    zmartwienie jak Cie wyprzedzic.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-06-26 20:14:12
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 177 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > to jedynie byly krotsze przerwy i ew. brak tej organizacyjnej.

    > Eeee tam z licencja, mi tez sie zdarzalo posmigac w A a licencji nie

    Piszę to co wyczytałem w regulaminie.

> [...]
    > czy to ze swojej winy czy z innych. Niestety wpadaja tam goscie z
    > ambicjami VR ktorzy usilnie probuja wyprzedzac albo nie daja sie

    Kolega cały, sprzęt dostał po dupsku.

    > Generalnie nigdy z nimi nie bylo problemow, z przelozeniem kasy na
    > nastepne czy cus. Moze za bardzo wojowaliscie?

    No nie zaczęliśmy bardzo grzecznie, że taka sytuacja, kolega po glebie
    a mi się odechciało na dziś. Nie wyskakuje od razu z "ryjem" że tak
    powiem. Generalnie ze wszystkimi rozmowa była ok tylko ten koleś
    ostatni taki burak.

> [...]
    > taki lajcik a na jakies male rozjazdy czy niespelnione zapewnienia
    > mozna przymknac oko. Zawsze mozna bylo milo pozapierdalac i po to tam

    Zapewne jakby pojeździł raz i drugi też bym tak sądził, ale popatrz
    moim okiem: pierwszy raz na torze i od razu trafiłem na połączone
    grupy.

  • 7. Data: 2011-06-26 20:16:08
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 177 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > chyba juz caly sezon wykupiony.
    > Zamiast jechac na nowodwor trzeba bylo przyjechac na rocznice

    Trza było mi na maila odpisać, to może bym był :-(

  • 8. Data: 2011-06-26 20:17:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-26, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Piszę to co wyczytałem w regulaminie.

    To juz teraz wiesz ze tego regulaminu za bardzo na serio brac nie mozna,
    ot taka specyfika tej imprezy i trzeba sie z tym pogodzic albo wiecej
    nie jezdzic.

> [...]
    > a mi się odechciało na dziś. Nie wyskakuje od razu z "ryjem" że tak
    > powiem. Generalnie ze wszystkimi rozmowa była ok tylko ten koleś

    A z ktorym byly problemy?

    > Zapewne jakby pojeździł raz i drugi też bym tak sądził, ale popatrz
    > moim okiem: pierwszy raz na torze i od razu trafiłem na połączone
    > grupy.

    Otoz to, tez na poczatku czulem sie zaklopotany i nieswojo ale teraz
    wpadam tam jak do siebie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-06-26 20:21:00
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

> [...]

    > A co do ganiania z szybszymi to raczej Ty im powinienes przeszkadzac a
    > nie oni Tobie ;-) Jedz swoim torem, lusterka odkrec najlepiej, ich

    Nie napinam się, być może przeceniam wartość pieniądza, ale za dwie
    paki chciałbym minimum organizacji.

    Koledzy ostatnio byli tam prywatnie i wyszło im po 70zł za cały dzień.
    Więc skoro płacę 3 razy tyle to chyba coś za to jest nie ?

  • 10. Data: 2011-06-26 20:22:06
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Zapewne jakby pojeździł raz i drugi też bym tak sądził, ale popatrz
    moim okiem: pierwszy raz na torze i od razu trafiłem na połączone
    grupy.

    Trzeba bylo sie z nami umowic - popatrzylbys jak siem kolega AZ napina zeby
    mi uciec...
    Nastepna raza jadz wolwem :)
    Niestety na Lublinie tez nie brakuje gamoni...i trzeba sie z tym liczyc.
    Jak pisze Artur, odkrecasz lusterka i dajesz.

    --
    Tytus
    żółta motorynka