  • Data: 2011-06-27 07:43:26
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/26/11 21:43, PawelK vel Pablo wrote:
    > Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.

    Ja też mam tzw. "uczucia ambiwalentne" :) Z jednej strony fajnie, bo
    można było w miarę bezpiecznych warunkach polatać, z drugiej tak jak
    piszesz organizacja mocno kulała co zważywszy na fakt, że impreza nie
    odbywa się tam po raz pierwszy - trochę raziło. Ogólnie jednak jestem z
    wyjazdu zadowolony.

    > Cała impreza miała spore opóźnienie, My przyjechaliśmy koło 15, a o
    > 15:20 miała się zacząć pierwsza sesja początkującej grupy C. (Wcześniej
    > miały jeździć grupy A i B)

    Ja byłem o 14:00. Wszyscy czekali pod bramą. Nie ma tam za wiele miejsca
    i wydaje mi się, że można było ludzi jednak wpuścić na teren lotniska -
    było tam sporo miejsca poza torem gdzie można zaparkować sprzęta.

    > 15:15 wjeżdżamy na tor, trochę mnie zdziwiło, że brak zapowiadanych 3
    > kółek z prowadzącym ale co tam wszak mogę sobie sam wyciąć 3 wolne i
    > "obczaić" tor.
    >
    > Nie ujechałem kółka jak objeżdżają mnie goście na kolanie, coś mi jakoś
    > nie grało bo niby grupa C ale się nie znam...

    Zapewne wjechałeś trochę później, bo organizatorzy uprzedzali, że ze
    względu na obsuwę w czasie polecą wszystkie grupy. Ja się do tego
    psychicznie przygotowałem :)

    > Już potem okazało się, że organizator chcąc nadrobić czas puścił
    > wszystkie 3 grupy razem. Oczywiście niezbyt ciężko było
    > wykombinować że moje kółko drastycznie różni się od kółka
    > zawodników z licencją z grupy A. Zrobiłem dwa średnio wolne okrążenia
    > non stop objeżdżany przez szybszych na przysłowiowe jajeczko.
    > Stwierdziłem, że w takim razie to ja zmieniam piaskownice bo cos tu nie
    > jest tak jak być powinno. Zanim zdążyłem uczynić com pomyślał okazało
    > się że kumpel leży. Jakiś amibicjonalista postanowił go objechać po
    > zewnętrznej przed samym winklem.

    Właśnie, co tam się w ogóle stało? Jak przejeżdżałem to Twój kumpel już
    ściągał moto z toru ...

    [..]
    > Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    > dziękuję.

    Paru osobom (w tym i mnie) nie zmierzono czasu i w sumie organizator nie
    potrafił powiedzieć dlaczego, podejrzewam, że ktoś z obsługi po prostu
    zapomniał ;) Skutkiem czego do końca życia będę żył w niepewności czy
    miałem szansę załapać się na przelot konkursowy, czy nie? :)

    Szkoda też, że nie było żadnego zaplecza kulinarnego (znaczy przy bramie
    widziałem jakieś napoje) i żeby coś zjeść trzeba było dymać na Bliską
    stację.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach