  • Data: 2011-06-27 20:31:59
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-27, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > No trochem lyklem w tym Hartowcu niektorzy widzieli :)

    Mnie juz nie bylo dane tego zobaczyc, ma ktos moze zdjecia?

    > Zes siem do chlopaka przyjeczepil, za troche prawdy...
    > a ile Ci musialem robic szydery zebys skonczyl z kaczuszkami???

    Oczywiscie, a z kaczuszka to mi sie jedynie pewny motocykl kojarzy.

    > W konkrencjach dolewania oliwy, napraw na czas i strzelania panewkami???

    Nie wiem co to jest ani to pierwsze ani drugie, ani trzecie. Moje KHI
    nawet z wydechu nie szczela a co dopiero z panewek?

    > Bo tak trzeba jezdzic z jajem i bezpiecznie...

    Cos Ci sie pomylilo, z jajem to jest Fast a nie Fun, jedno i drugie na
    F.

    > Dla mnie to mozesz nawet po siedzeniem jechac...Twoja sprawa.
    > Tylko czasem trzeba sluchac tych co patrza z boku

    Ja sie slucham tylko jednego goscia, nazywa sie Czas. Reszta mnie malo
    interesi.

    > gdzie czesto jade lajtowo

    Juz Ty nie badz taki skromny.

    --