  • Data: 2011-06-27 10:42:59
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-27, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Dnia 178 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > W momencie hamowania do zakrętu i zbliżania się do zewnętrznej jakiś
    > gość postanowił go objechać po zewnętrznej po trawie, wystarczyło że
    > odruchowo się zdziwił skąd jakiś kosmita leci po trawie, przednie koło
    > złapało krawędź asfaltu, a że już hamował to dalszego ciągu nie było.

    Zle nastawienie, po prostu ;-) Na torze nie powinno dziwic pojawianie
    sie moto znikad.

    No i tak jak wczesniej mowilem, lepiej jak wszyscy nie maja lusterek,
    wtedy sprawa jest jasna - jadac za gosciem wiesz ze on moze nie miec
    swiadomosci ze jedziesz za nim i juz Twoja glowa w tym jak go
    wyprzedzic, z drugiej strony tez nie interesujesz sie tym co dzieje sie
    za Toba, ewentualnie raz na jakis czas sie odwrocisz i tyle.

    Ja mialem zabawniejsza sytuacje - gostek przede mna na R1 jechal
    wgapiony w lusterko i usilnie zajezdzal droge przy probie wyprzedzenia,
    nawet na prostej wiec trzeba bylo uzyc zaskoczki, podjechanie przed
    zakretem do goscia tak jakby sie go chcialo wziac po zewnetrznej a
    pozniej zmiana toru na wewnetrzna ;-)

    Sa tam i powazni ludzie ale tez i dzieciaki z ambicjami VR.
    --
    Artur
    ZZR 1200