  • Data: 2011-06-26 20:14:12
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 177 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Z 10 razy ktore tam bylem, raz mi sie zdarzylo, ze zlaczyli grupy, tak
    > to jedynie byly krotsze przerwy i ew. brak tej organizacyjnej.

    > Eeee tam z licencja, mi tez sie zdarzalo posmigac w A a licencji nie
    > mam.

    Piszę to co wyczytałem w regulaminie.

    > Co do gleby, coz, trzeba sie z tym liczyc jadac na taka impreze,
    > czy to ze swojej winy czy z innych. Niestety wpadaja tam goscie z
    > ambicjami VR ktorzy usilnie probuja wyprzedzac albo nie daja sie
    > wyprzedzic. Kolega przynajmniej caly?

    Kolega cały, sprzęt dostał po dupsku.

    > Generalnie nigdy z nimi nie bylo problemow, z przelozeniem kasy na
    > nastepne czy cus. Moze za bardzo wojowaliscie?

    No nie zaczęliśmy bardzo grzecznie, że taka sytuacja, kolega po glebie
    a mi się odechciało na dziś. Nie wyskakuje od razu z "ryjem" że tak
    powiem. Generalnie ze wszystkimi rozmowa była ok tylko ten koleś
    ostatni taki burak.

    > Impreza dosc amatorska, jednym to sie podoba innym nie. Ja tam wole
    > taki lajcik a na jakies male rozjazdy czy niespelnione zapewnienia
    > mozna przymknac oko. Zawsze mozna bylo milo pozapierdalac i po to tam
    > sie jezdzi :-)

    Zapewne jakby pojeździł raz i drugi też bym tak sądził, ale popatrz
    moim okiem: pierwszy raz na torze i od razu trafiłem na połączone
    grupy.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl