  • Data: 2010-10-06 11:25:24
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wskazałem. Zauważ - mam WSKAZAĆ. Nie "podać dane osobowe".
    > Co więcej, nie musze wskazywać jednej osoby. Może się okazać, że samochód
    > był w dyspozycji kilkudziesięciu osób.

    Ale stwierdzenie, że jakiś tam autostopowicz nie jest chyba wskazaniem w
    myśl tej ustawy? Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się, że to by nie
    przeszło.

    Teoretycznie lepsze było by stwierdzenie, że nie wiem bo byłem
    kompletnie pijany i poprosiłem pierwszą napotkaną osobę o
    poprowadzenie:) Dałem jej kasę i nie wiem kto to był.

    A.