  • Data: 2010-10-01 11:31:47
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> wrote in message
    news:i83qrv$hrj$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w

    > racja, ostatnio przejeżdżałem przez wioskę (za dużo powiedziane, 4 domy),
    > zaczęli jakieś roboty drogowe, postawiono znak zwężenia i 20km/h (zwężenia
    > nie było lub było niezauważalne, każdy jechał 60km/h) naprawdę nie
    > wyobrażam sobie żebym nagle tam zwolnił do 20km/h. Najlepsze jednak jest
    > to, że ponoć dwa dni wcześniej na tym ograniczeniu stanęli z suszarką
    > (zasłyszane na cb)- oczywiście, dla bezpieczeństwa

    Stary, ty czegos nadal nie rozumiesz. Jazda samochodem nie jest obowiazkowa.
    PJ zaklada, ze znasz przepisy i bedziesz sie do nich stosowac, nie wazne jak
    durne.

    Jesli w muzeum wymagaja noszenia bamboszy, zaczniesz sie klocic ze to bez
    sensu, bo masz nowe buty z miekka podeszwa, od tygodnia nie padalo, wytarles
    je, a wogole to przeciez co za roznica? Zalozysz kapcie, albo do muzeum nie
    wejdziesz. Proste jak dymanie.

    Pozdrawiam
    Kamil