    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: to ocali zycie a nie radary
    Date: Mon, 14 Mar 2011 00:18:51 +0100

    On Sun, 13 Mar 2011 23:14:44 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >Zresztą prawdopodobnie taka właśnie była historia wynalazku zderzaka, bo
    >wydaje mi się że pierwsze informacje o zderzaku z którymi się spotkałem
    >pozbawiony były "magicznych" właściwości łamiących zasady dynamiki
    >Newtona - magia pojawiła się dopiero później.
    >Gość wymyślił koncepcję przekładni do wyhamowania pojazdu - no i ok,
    >koncepcja całkiem dobra.
    >Ale wtedy się okazało, że ten problem w inżynierii rozwiązano już dawno
    >i to o wiele lepiej niż przekładnią. No więc zaczęło się dorabianie
    >"magii", atmosfery spisku,

    To moglo byc tez tak ze jak zaczal wynalazek pokazywac, to mu zaczeli
    wytykac ze lamie prawa fizyki. Wtedy zaczal dorabiac teorie.
    Ale od poczatku twierdzil ze to ma rewelacyjnie dobre wlasciwosci -
    byc moze nawet nie zdajac sobie sprawy co to musi oznaczac.

    >lipne pseudoeksperymenty pokazujące działanie, gadanie
    >o "lobby producentów poduszek powietrznych" które mu
    >wynalazek blokuje itd.

    Z tym ze on poczatkowo sam robil ale tez namawial wszystkich do
    sprawdzenia. Tylko jakos wszyscy w ten spisek zamieszani i nikt nie
    chcial groszem sypnac na kolejny model.

    J.