  • 1. Data: 2010-01-06 10:22:41
    Temat: tlumiki - jakie
    Od: a...@p...pl

    Na oryginalny tlumik mnie (dzis) nie stac....

    Jakie polskie produkujace tlumiki sa warte polecenia a jakies nalezy
    obchodzic z daleka?

    Asmet
    Izawit Raszkow
    Polmo Ostrow

    Mozecie cos polecic?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-01-06 10:29:24
    Temat: Re: tlumiki - jakie
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:22:41 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > Na oryginalny tlumik mnie (dzis) nie stac....
    >
    > Jakie polskie produkujace tlumiki sa warte polecenia a jakies nalezy
> [...]

    Asmet. Nie klep posta za postem, a jak juz nie zawarleś wszystkiego w
    poprzednim, to obbecny mogłeś poczepić pod tamten.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 3. Data: 2010-01-06 10:37:55
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 6 Jan 2010 10:29:24 +0100, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:

    >Asmet. Nie klep posta za postem, a jak juz nie zawarleś wszystkiego w
    >poprzednim, to obbecny mogłeś poczepić pod tamten.

    tamten dotyczyl Seata, wiec nie wszyscy chcieliby tam wejsc i
    przeczytac.

    Podobno Asmet sa aluminiowane 2 stronnie i jest 2 letnia gwarancja.
    Masz doswiadczenie w uzytkowaniu takich tlumikow? Ile po gwarancji sie
    rozleca?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-01-06 10:48:05
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:37:55 +0100, a...@p...pl napisał(a):

    > Podobno Asmet sa aluminiowane 2 stronnie i jest 2 letnia gwarancja.
    > Masz doswiadczenie w uzytkowaniu takich tlumikow? Ile po gwarancji sie
    > rozleca?

    Faktycznie, było coś koło 2 lat gwarancji. Miałem końcowy w Astrze 1.6+gaz.
    Po dwóch latach od jego zakupu i zrobieniu na nim około 80kkm auto
    sprzedałem, a tłumik nie wykazywał większego zużycia. Mogę go polecić jako
    względnie tanią alternatywę.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-01-06 11:01:27
    Od: MarMarK <m...@o...pl>

    On 6 Sty, 10:48, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:

    > Faktycznie, by o co ko o 2 lat gwarancji. Mia em ko cowy w Astrze 1.6+gaz.
    > Po dw ch latach od jego zakupu i zrobieniu na nim oko o 80kkm auto
    > sprzeda em, a t umik nie wykazywa wi kszego zu ycia. Mog go poleci jako
    > wzgl dnie tani alternatyw .

    Miałem kompletny wydech Asmeta w Punto II. Oryginalny fiatowski zgnił
    po 3 latach, na Asmecie jeździłem 4 lata i jak sprzedawałem auto
    wydech był w stanie niemal idealnym.

    Pozdrawiam
    MK

  • 6. Data: 2010-01-06 11:27:18
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    a...@p...pl pisze:
    > Asmet

    Wywaliłem po roku zastępując oryginałem. Ten tłumik powodował, że auto
    było wyraźnie głośniejsze niż na seryjnym. Do tego dźwięk był jakiś
    dziwny, dłuższa jazda w trasie była cierpieniem. U mnie jest tylko jeden
    tłumik więc może dlatego zmiana na "podróbkę" była tak mocno odczuwalna.

    Technicznie tak jak napisali inni, wykonany jest naprawdę nieźle, nie
    powinien korodować zbyt szybko. Po roku bez problemu opchnąłem go na
    Allegro bo wyglądał bardzo dobrze.

    --
    kamil d
    red 206

  • 7. Data: 2010-01-06 11:38:24
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Na oryginalny tlumik mnie (dzis) nie stac....
    >
    > Jakie polskie produkujace tlumiki sa warte polecenia a jakies nalezy
> [...]

    jezeli rozwazasz oryginal to "zamiennikami" o jego jakosci moga byc firmy
    Eberspacher, Walker, Arvin-Tesh (obecnie Tenneco?) i to chyba? tyle,
    nizej jest w/g mnie Bosal który przynajmniej w popularnych markach mocno
    obnizyl loty w stosunku do niegdysiejszej jakosci i obecnie pewnie jest na
    poziomie Asmetu (a moze jeszcze nizej),
    natomiast wydaje mi sie ze za Bosalem czy Asmetem jest Polmo, Plóciennik,
    dalej Izawit i inne,
    czasem slyszy sie opinie ze Asmet potrafi 'halasowac' - tzn. bywa
    metalicznie brzmiacy, ja u siebie mam Asmeta srodkowy i nie widze problemów,
    brat