  • 11. Data: 2012-02-27 19:12:01
    Temat: Re: testy psychologiczne
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy oblanie tego testu równa się zabranie prawa jazdy?

  • 12. Data: 2012-02-27 19:19:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Feb 2012 19:12:01 +0100 osobnik zwany identifikator:
    20040501 wystukał:

    > czy oblanie tego testu równa się zabranie prawa jazdy?

    a w jakim celu go robiłeś/będziesz robić?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2012-02-28 11:42:26
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac itp.

    Na każde pytanie odpowiadasz TAK, NIE lub NIE WIEM.
    Jedno z pytań jest:
    "Czy przestał Pan już dawać łapówki?"
    :-)