  • Data: 2011-08-27 08:11:53
    Temat: Re: testujsmartfona - jak dotąd OK.
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-26 23:30:06 +0000, Krystek <s...@k...art.pl> said:

    > ...testuj-smartfona-z-play-moja-krotka-opinia/ - kilka wrażeń

    Streszczenie:

    "testowanie zapowiadało się ciekawie :) Niestety na zapowiedzi się skończyło."

    Czyli było nieciekawie. Dlaczego?

    "navi poradziło sobie świetnie - trasa (prawie) najkrótsza a komunikaty
    zarówno głosowe jak i wizualne proste i zrozumiałe - tutaj na plus"

    Czyli to było nieciekawe, że było dobrze.
    ;>

    "...kolejnym plusem samrtfona jest jego lekkość..."

    Czyli nadal nieciekawie.

    "szybkość? (...) Andek nie potrafi działać płynnie na danym sprzęcie"

    Fszczonsajonco rzetelna opinia.
    Dzięki niej wiemy, jak szybko działa.
    ;>

    "Ściągnąłem również najprawdopodobniej najpopularniejszą grę na
    samrtfony - Angry Birds i byłem wręcz załamany jej działaniem. Skoro
    tak prosta gra się zacina"

    Pierwszy konkret - zacinająca się gra potrafi zepsuć wszystko, więc
    odnotowujemyi czekamy na dane z dalszych testów.

    "to aż się bałem coś lepszego zainstalować"

    A jednak się niedoczekamy.
    ;(

    "zanim coś wcisnąłem"

    Czyli jeszcze nie wcisnął...

    "a doczekałem się reakcji to troszkę milisekund minęło"

    Troszkę milisekund? 3? 21? 145?
    przeciętny czs reakcji człowieka to około 300 milisekund - a ile on
    czekał? NIe dowiemy się...

    "interfejs Andka choć na pewno czytelny"

    O! Konkret! Jest czytelny, to dobrze. Ale czy to zasługa urządzenia,
    czy systemu Android?

    "dzwonienie i wysyłanie wiadomości sms i email przebiegało (pomijając
    szybkość) tak jak wszędzie indziej czyli bez problemów, przeglądarka
    choć wolna też dawała radę."

    Czyli OK.

    "Play dołączył również aplikację(...)- w ogóle mnie nie zarejestrowało
    (pewnie coś źle zrobiłem choć nie wiem co)

    NC

    "W sumie to jestem zawiedziony tym smartfonem"

    Bo Angry Birds się zacinało.
    Ale nic więcej, jak wynika z zeznań.

    "Sprzęt (...) powinien działać znacznie sprawniej i być troszkę
    ładniejszy moim zdaniem"

    Ładniejszy?
    ;>>>

    "pocztę i tak przeglądam na swoim smartfonie, w przeglądarce i na
    kompie więc 4 narzędzie do tego mi nie jest potrzebne."

    A tę przeglądarkę to pewnie w kieszeni trzyma, skoro nie w komputerze
    czy telefonie...
    ;>>>

    To tyle odnośnie rzetelnego testu jakiegoś urządzenia.

    --
    Bydlę