  • 61. Data: 2014-07-24 21:51:08
    Temat: Re: tester do instalacji elektrycznych - gdzie kupic?
    Od: Marek Borowski <m...@n...com>

    On 24/07/2014 15:37, A.L. wrote:

> [...]
    > kreta droga i potracil go samochod. Zaskarzyl wiec producentas roweru
    > i spzredawce ze a) rower byl bez latarki, b) w instrukcji nei bylo
    > napisane ze rower powinien miec latarke. Dostal cos pol miliona
    >
    > Kupilem niedawno plytke elektryczna do podgrzewanai kubka z kawa. Taka
    > na biurko. Plytka miala ze 20 stron instrukcji na temat "czego nie
    > mozna z plytka robic". Punkt pierwszy: nie mozna na niej siadac jak
    > jest wlaczona do kontaktu.
    >
    > Absurd? Moze. Ale z punktu widzenia konsumenta - nei calkiem.
    > Producenci musza siedobrze pilnowac zeby nie spzredac czegos co jest

    Moze prosciej zaczac eliminowac debili ze spoleczenstwa co ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 62. Data: 2014-07-24 21:56:00
    Od: Marek Borowski <m...@n...com>

    On 24/07/2014 18:44, Marek wrote:

    > Czy to czasem u nich nie nazywa się Labor Act? Wydawało mi się że, to
    > jedna strona A4 a nie 3. Zawsze mnie bawi porównanie z tym Polskiego
    > Kodeks Pracy, np. że Państwo reguluje prawo do urlopów, rotfl.

    A co w tym takiego smiesznego ? Jakbys mial do wyboru praca po
    16h / dobe przez 6 dni w tygodniu lub zdechnac z glodu do bys
    inaczej spiewal. A sa tacy co nie maja wyboru.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 63. Data: 2014-07-24 22:25:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jul 2014 08:37:31 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Thu, 24 Jul 2014 15:10:46 +0200, "J.F."

    > Procesowanei sie kosztuje. Lepiej byc proaktywnym

    Czyli przejsciowki nie robimy, bo moze zawiedzie, kogos popiesci i
    bedzie nas to drogo kosztowalo.
    Ale do suszarki wstawiamy, bo moze kogos zabije i bedzie to drogo
    kosztowalo.
    Ale do pralki, lodowki, telewizora nie wstawiamy ?

    Dziwny kraj :-)

> [...]
    > Absurd? Moze. Ale z punktu widzenia konsumenta - nei calkiem.
    > Producenci musza siedobrze pilnowac zeby nie spzredac czegos co jest

    No, tak prawde mowiac to juz przy glupiej mikrofalowce nie bardzo
    wiadomo co tam mozna wstawic, a czego nie mozna.

    J.

  • 64. Data: 2014-07-25 01:35:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 21:56:00 +0200, Marek Borowski
    <m...@n...com> wrote:
    > A co w tym takiego smiesznego ? Jakbys mial do wyboru praca po

    Śmieszne jest to, że inny kraj może bez tego funkcjonować, nawet z
    powodzeniem, a Polska Kodeksem Pracy dumnie rozwiązuję poroblemy
    nieistniejące w innych systemach.

    --
    Marek

  • 65. Data: 2014-07-25 01:44:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 01:35:09 +0200, Marek napisał(a):

    > Śmieszne jest to, że inny kraj może bez tego funkcjonować, nawet z
    > powodzeniem, a Polska Kodeksem Pracy dumnie rozwiązuję poroblemy
    > nieistniejące w innych systemach.

    Po pierwsze - pamietaj ze nieograniczny kapitalizm prowadzi do
    rewolucji :-)

    Po drugie - inne kraje swoje kodeksy pracy tez maja.

    Po trzecie - ten amerykanski FLSA jest z roku 1938.

    Po czwarte - wspolczesni nazywali Roosvelta socjalista :-)

    J.

  • 66. Data: 2014-07-25 08:33:07
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 17:15:24 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale ja sie juz kiedys pytalem - jak to jest, ze ja, nigdy w USA nie
    >bedac, wiem o pewnych rzeczach wiecej niz Ty ?
    >Moze dlatego, ze ja niedowiarek jestem i cos nie chce misie wierzyc
    >aby w kraju gdzie prawnik tyle zarabia, prawo bylo krotkie, proste i
    >przyjemne :-)

    No to mnie oswiaec/

    >http://finduslaw.com/federal-employment-labor-laws
    >
    >Trzy strony, kon by sie usmial ...

    Dyc napisalem: to dotyczy glownie nie-dyskryminowania i podobnych
    dupereli

    Tak na marginesie: jak sie puszcza jakis link do jakichs dokumentow i
    to ma byc ARGUMENT, to nalezy te dokumenty przed puszczeniem linku
    PRZECZYTAC.

    A.L.

  • 67. Data: 2014-07-25 08:38:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 17:31:21 +0200, Jaros?aw Soko?owski
    <j...@l...waw.pl> wrote:

    >Jakoś to nie przeszkadza w tym, by w pewnych obszarach związki zawodowe
    >zyskiwały absurdalny poziom możliwości wpływania na wszystko i wszystkich.
    >A w szczególności dyskryminowały ze względu na nienależenie do onych
    >związków.

    In 2013, the union membership rate--the percent of wage and salary
    workers who were members of unions--was 11.3 percent

    http://www.bls.gov/news.release/union2.nr0.htm

    i ten procent systematycznie maleje. Calkiem niedawno wyszlo prawo
    stwierdzajace iz zmuszanie pracownikow do czlonkowstwa w Zwiazkach
    jest nielegalne

    A.L.

  • 68. Data: 2014-07-25 08:39:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 21:51:08 +0200, Marek Borowski
    <m...@n...com> wrote:

    >Moze prosciej zaczac eliminowac debili ze spoleczenstwa co ?

    Do gazu?

    A.L.

  • 69. Data: 2014-07-25 08:40:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Jul 2014 20:12:10 +0200, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >a kiedy się jest u lekarza można poprosić o zaświadczenie, że się nie
    >umrze w ciągu najbliższych trzech lat.
    >
    >Jeśli się jednak umrze to można wytoczyć mu proces :)

    To mial byc dowcip?

    A.L.

  • 70. Data: 2014-07-25 08:44:17
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 23 Jul 2014 05:39:39 GMT, Mirosław Kwaśniak
    <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> wrote:

    >~100 zł
    >http://sklep.ise.pl/wskazniki/1421-dy-207-tester-po
    prawnosci-polaczen-w-gniazdkach.html

    Cena powalajaca. Moj Sperry kosztowal cos 10 dolcow

    A.L.