    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: test transmisji faksowej
    Date: Sat, 27 Mar 2010 16:00:43 +0100

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Jeden sposob na zasadzie przedstawionej - "chcesz sie polaczyc z
    > abonentem, nacisnij 1".
    >
    > Drugi zasadniczo tez istnieje - laczymy z telefonem, telefon
    > rozpoznaje ze cos mu piszczy, czy nawet uzytkownik cos tam naciska, i
    > przelacza z powrotem na poczte.
    > Tylko ze do tego na razie nie ma kompletnie wsparcia.

    No chyba nie o to mi chodziło :-).

    SDD napisał, że teoretycznie kod **21*+48602951000*13# powinien
    przekierowywać faksy na pocztę. Jak rozumiem, pomijając kwestię
    niedziałania tego kodu w Erze, żeby to przekierowanie zadziałało, wymaga
    ono połączeń przychodzących z flagą faks. Moje pytanie dotyczyło tego,
    czy zamiast "uczciwej" flagi faks, do zadziałania tego przekierowania
    wystarczyłyby analogowe piski, których używa poczta czy inna
    automatyczna sekretarka do rozpoznania "faks-czy-nie-faks".
    Moje naiwne rozumowanie jest takie - skoro takie rozpoznanie może zrobić
    maszyna faksowa z automatyczną sekretarką za kilkaset PLN, to dlaczego
    nie mogłaby tego zrobić "centrala" opa GSM, kosztująca setki tysięcy czy
    miliony?

    Przemek