  • Data: 2010-03-28 20:54:00
    Temat: Re: test transmisji faksowej
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-28 20:58, J.F. wrote:

    > Patrzac na zainteresowanie to chyba ktos jeszcze korzysta :-)

    0,00001% ? Sto razy więcej?

    > Tylko raczej zapominacie ze jest wymyslone rozwiazanie ktore dobrze
    > dziala, a teraz by trzeba napracowac sie tylko po to zeby zmniejszyc
    > przychody - a kto za to zaplaci ? :-)

    Pisałem wcześniej, że w tej układance brakuje tylko jednego - numeru
    faksowego dla prepaida.
    Jeżeli rozwiązanie z bezwarunkowym przekierowaniem na pocztę działa dla
    faksu, to najprostszym rozwiązaniem dla potrzebującego jest kupienie
    dodatkowego startera i ustawienie przekierowania.
    A że nie za darmo? Numer faksowy też nie jest za darmo.