  • Data: 2010-05-01 09:40:49
    Temat: Re: test gimnazjalny 2010
    Od: "Desoft" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ta dyskusja będzie trwać, gimnazjaliści myślą, że dorośli, nauczyciele w
    > większości to tępaki, za słabo się starali by znaleźć godziwą robotę i za
    > karę uczą cudze dzieci. W humanistycznym tez uczniowe pomylili Biblię z
    > Frodo, bo jakiś humanista byl "precyzyjny inaczej" .

    Zadałem pytanie o "Zemstę" nikt nie odpowiedział, ale prawidłowa odpowiedź
    brzmi:
    Prus napisał "Zemstę", oczywiście nie radzę się tym chwalić przed polonistą.

    Dwa lub trzy lata temu na maturze była twórczość Wisławy Szymborskiej. Nie
    pamiętam pytań, ale to coś w stylu co autor miał na myśli. W każdym bądź
    razie Pani Szymborska spróbowała sił z własnej twórczości. Niestety nie
    zdała.

    --
    Desoft