  • Data: 2013-03-21 18:07:40
    Temat: Re: test
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-21 16:27, LEPEK pisze:

    > O tyle za dużo, ile ich wystąpiło.

    Co można wyjaśnić. W każdym systemie się zdarzają błędy, stąd
    stosowne drogi ich wyjaśniania.

    > Nie jest sprawiedliwe, aby państwo
    > ściągało grzywnę z kogokolwiek, "bo automat się czasami myli".

    To Twój wymysł - państwo nie ściąga grzywny z kogokolwiek.

    > Może się
    > kiedyś okazać, że trafi na ciebie. Albo może się i nie okazać, bo
    > zapłacisz nie wiedząc, że to nie twoje wykroczenie (dostaniesz pismo z
    > twojej okolicy z przekroczeniem o 13 km/h - będziesz żądał zdjęcia, żeby
    > się upewnić, czy zapłacisz?).

    Ja wiem, że wymyślanie hipotetycznych sytuacji (jako argumentacji, dość
    absurdalnej zresztą) jest pasjonującym zajęciem (J.F jest w tym chyba
    lepszy), ale ich prawdopodobieństwo jest tak niskie, że nie warto się
    tym zajmować (możesz je zresztą wyliczyć, by uznać, że nie jest to
    zwykłe bicie piany). W przypadku cienia wątpliwości (co do pojazdu,
    godzin, wskazania itd.) sprawę bym kierował do sądu (po co mi zdjęcie
    - mam to kolekcjonować?). W innych przypadkach prowadził ktoś mi znany
    (ja, kochanek-pedał itd.) więc to już nie błąd systemu, a zwykłe
    ustalenie sprawcy, który prowadził konkretny pojazd, w konkretnym
    miejscu o konkretnej porze.