  • Data: 2009-06-25 19:53:23
    Temat: Re: terminarz - organizer na Symbiana
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Jan pisze:

    > sprawdza. Dodatkowo - pewnie w Handy tez to jest- zmienia profile , w
    > zaleznosci od miejsca pobytu, na bazie BTS-ów. Jestes w domu masz inny
    > profil, jestes w knajpie z dala od domu tez inny profil, albo wylaczony
    > telefon.:)

    Dokładnie, tylko że w średnich i dużych miastach to trzeba już liczyć na
    większe o obszary, bo jak BTSy są gęsto to przecież przełączają same a
    można stać w miejscu. Co do knajp to nie pomyślałem, a idealna sprawa w
    sytuacjach zawodowych, np kiedy pracuje się w terenie, np w charakterze
    Przedstawiciela Handlowego, wracasz z pracy i nie trzeba wyłączać komórki.

    --
    pzdr, Piotr M