    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: teraz ktore na rynku maja panel rezystywny?
    Date: Mon, 26 Mar 2012 12:28:36 +0100

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 04:05:52 -0700 (PDT), Vza Vizenza napisał(a):

    > Tak wiec mowicie, ze rezystywne z WM daja dobre wykorzytsanie tego
    > niewiele ponad 3-calowego ekranu, wszystkie szczegoly naraz widoczne i
    > mozliwe do dosiegniecia natychmiast lecz tylko rysikiem bo palec za
    > gruby?

    To jest trzeci rodzaj prawdy, wystarczy, że oprogramowanie jest
    dostosowane. Touchflo 3D obsługiwało się świetnie palcem.
    A nawet jeżeli nie, to też się da przy odrobinie wprawy - obsługiwałem
    palcem Total Commandera na ekranie 2.8" - da się.
    Do tego stopnia da się, że do skopiowania jednego pliku nawet nie chciało
    mi się piórka wyciągać.
    A to jest jeden z programów najmniej przystosowanych do palca.
    http://ghisler.com/images/pocketpc1.gif
    Teraz konia z rzędem temu, co pomieści tyle użytecznej (klikalnej)
    informacji na ekranie WVGA (albo i większym) w Androidzie czy gejfonie..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"