  • 41. Data: 2012-06-11 13:39:04
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-11 13:37, duddits pisze:

    > Może nie twórzmy nowych definicji. Światła mijania to światła mijania.
    > "Krótkie" w potocznej mowie to zawsze (jak dotąd) były postojowe lub
    > pozycyjne.

    Nie. Krótkie to były/są mijania, a długie to drogowe. Howgh.

  • 42. Data: 2012-06-11 13:40:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 01:37 PM, duddits wrote:

    > Może nie twórzmy nowych definicji. Światła mijania to światła mijania.
    > "Krótkie" w potocznej mowie to zawsze (jak dotąd) były postojowe lub
    > pozycyjne.

    A to potocznie to w jakim powiecie czy części kraju? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2012-06-11 13:41:25
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 13:39, Marcin N wrote:
    > Nie. Krótkie to były/są mijania, a długie to drogowe. Howgh.

    Cóż, być może źle to sobie zapamiętałem.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 44. Data: 2012-06-11 13:43:48
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 13:40, AZ wrote:
    > A to potocznie to w jakim powiecie czy części kraju?

    W stolicy. Nie słyszałem nigdy by mówiąc o światłach w pojeździe
    "krótkie" miało się na myśli światła mijania, ale człowiek ciągle uczy
    się czegoś nowego :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 45. Data: 2012-06-11 13:52:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 01:43 PM, duddits wrote:

    > W stolicy. Nie słyszałem nigdy by mówiąc o światłach w pojeździe
    > "krótkie" miało się na myśli światła mijania, ale człowiek ciągle uczy
    > się czegoś nowego :)

    No ja właśnie wszędzie słyszałem odwrotnie dlatego się zdziwiłem. Choć
    Wikipedia to słabe źródło ale i tak rozbija się o potoczne określenie:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awiat%C5%82a_mijan
    ia

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2012-06-11 13:59:38
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 13:52, AZ wrote:
    > No ja właśnie wszędzie słyszałem odwrotnie dlatego się zdziwiłem. Choć
    > Wikipedia to słabe źródło ale i tak rozbija się o potoczne określenie:

> [...]

    No to wychodzi, że jeżdżę na krótkich. Trudno :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 47. Data: 2012-06-11 14:57:35
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "subcom" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >a ja jadąc wczoraj samochodem (w dzień) zobaczyłem błyskawicznie
    >zbliżającą
    > się supernową - moto na długich - i od razu pomyślałem: trzeba uważać.

    Tez wtedy zawsze wlaczam cala baterie dlugich z przodu :)
    Niech i on wie ze trzeba uwazac bo ja jade :)

  • 48. Data: 2012-06-11 15:06:55
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/06/10 16:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Do motocykla takich, co jeżdżą na drogowych, to lałbym wodę z solą ;->

    z cukrem panie!
    wode z cukrem!

  • 49. Data: 2012-06-11 15:22:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 15:06, KiloSierra pisze:

    > z cukrem panie!
    > wode z cukrem!

    Z cukrem to do baku.

    Do miski olejowej z solą.

    ;->

  • 50. Data: 2012-06-11 15:47:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > no tak, zapomniałem dodać, ze uwaga powyższa nie dotyczy osób nie
    > przekraczajacych 1,3.
    > b.

    Co Ty tu chłopcze pierdolisz? Myslisz ze tylko ty jezdzisz szybko? Kazdy kto
    ma motocykl jezdzi szybko. Nie jestes w zaden sposob wyjatkowy. No moze
    tylko w ten ze jestes wyjatkowym jebanym kretynem, ktory pochwala jazde
    innych kretynow na swiatlach drogowych. Ja jak widze takiego chuja,
    zawracam, doganiam go na pierwszych swiatlach i robie mu porzadny wpierdol.
    Potem juz jezdzi na krotkich. Nawet w nocy.

    --
    Grzybol