  • 31. Data: 2012-06-11 12:00:05
    Temat: Re: tepe chuje na "drogowych"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.06.2012 11:52, Marcin N pisze:

    > Zgadza się. Ale tylko o takim wypadku pisałem wcześniej. Gdy jadę prosto
    > w swój cień a słońce jest nisko.

    Nisko tj. tak, że jest dokładnie na tym samym poziomie, co pojazdy. A
    nie tak jak w tym twoim filmiku.

  • 32. Data: 2012-06-11 12:00:17
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Chyba Ci ten samochodowy olej nie służy.

    no tak, zapomniałem dodać, ze uwaga powyższa nie dotyczy osób nie
    przekraczajacych 1,3.

    b.

  • 33. Data: 2012-06-11 12:01:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 11:54 AM, Marcin N wrote:

    > Jasne. Ale tylko nieznacznie. Oślepione słońcem widzi bardzo niewiele.
    > Na filmie mamy sytuację ułatwioną - samochody jadą na prawie czarnym tle
    > lasu. W otwartej przestrzeni byłoby jeszcze trudniej.

    Może czas do okulisty się wybrać?

    > AZ, bronisz teorii, że słońce nie oślepia? Czy dyskutujesz, żeby znaleźć
    > jakiegoś haka? Nad pozycją byś popracował...

    Oślepia, ale do głowy mi nie przyszło by walić dodatkowo ludziom długimi
    po oczach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-06-11 12:02:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 12:00 PM, Budyń wrote:

    > no tak, zapomniałem dodać, ze uwaga powyższa nie dotyczy osób nie
    > przekraczajacych 1,3.

    No to nieźle musisz zapierdałać skoro owe zaczyna się u Ciebie po
    przekroczeniu 1,3...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2012-06-11 12:45:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > No to nieźle musisz zapierdałać skoro owe zaczyna się u Ciebie po
    > przekroczeniu 1,3...

    zieeeew, wysil sie troche

    b.

  • 36. Data: 2012-06-11 12:51:31
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, June 11, 2012 8:01:16 PM UTC+10, AZ wrote:

    > Oślepia, ale do głowy mi nie przyszło by walić dodatkowo ludziom długimi
    > po oczach.

    I to jest MZ rozsadne podejscie do sprawy.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    --

    Iguan007

    Sezon caly rok:

  • 37. Data: 2012-06-11 12:52:15
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-11 11:34, Marcin N pisze:
    > Niesamowite. Nie oślepia Cię słońce świecące w oczy a oślepia jakieś
    > światełko z reflektora? Ty to ale jesteś...

    Swiatelko z "leflektola" ma inna barwe swiatla. Do szkoly nieuki ;P

    pzdr
    PS: Lawa ma racje, mnie tez wkurwiaja barany latajace na dlugich
    (osobiscie uzywam tylko wnocy i tylko wtedy jak nie oslepiam innych
    uzytkownikow, nawet jak pieszego widze to zmieniam na drogowe). Do tych
    "oswieconych" - zalozcie jeszcze oczojebne rozowe kamizelki, fredzle,
    koguty, stroboskopy, milijon diod (koniecznie niebieskich) i ch.. wie co
    jeszcze do lepetyny takiemu wejdzie. Moze lampiony jakies albo swieczki
    czy lampy naftowe? Wtedy bedzie widac i lans lepsiejszy a wspomnienia u
    publiki niezapomniane. Policja za jazde na dlugich powinna ostro mandaty
    napieprzac a nie spia po krzakach..
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 38. Data: 2012-06-11 12:55:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    > koguty, stroboskopy, milijon diod (koniecznie niebieskich) i ch.. wie co
    > jeszcze do lepetyny takiemu wejdzie. Moze lampiony jakies albo swieczki

    Lasery! A co! ;-/

  • 39. Data: 2012-06-11 13:14:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/11/2012 12:52 PM, marider wrote:
    > nawet jak pieszego widze to zmieniam na drogowe

    To może babcie oślepiłeś wtedy drogowymi? ;-)

    Hint: drogowe - długie, mijania - krótkie
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-06-11 13:37:58
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 11.06.2012 13:14, AZ wrote:
    > Hint: drogowe - długie, mijania - krótkie

    Może nie twórzmy nowych definicji. Światła mijania to światła mijania.
    "Krótkie" w potocznej mowie to zawsze (jak dotąd) były postojowe lub
    pozycyjne.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja