eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Date: Thu, 14 Jun 2012 22:10:04 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120421 Thunderbird/12.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbqj3$r5g$2@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbsua$2ua$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <4fd9a1b5$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd9bb44$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd9cd5a$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <jrcj11$o3q$1@news.task.gda.pl> <jrd6rg$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1339704605 91.206.96.25 (14 Jun 2012 22:10:05 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 13
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655653
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.06.2012 21:21, Tom01 pisze:

    > W Polsce posłowie, który zaskarżyli ustawę do TK wyliczyli,
    > uwzględniając spalanie, sprawność silnika i alternatora, ceny paliw,
    > zużywanie się części i przeciętne przebiegi, że dla przeciętnego
    > samochodu rodzinnego koszt wynosi ok 300 zł rocznie.

    Wyjaśnij zatem, dlaczego w czasie kiedy miałem awarię alternatora (padł
    prostownik i w konsekwencji żadne urządzenie elektryczne nie obciążało
    dodatkowo silnika) miałem zużycie paliwa wyższe o jakieś 5% w porównaniu
    z okresem, kiedy alternator był sprawny i światła "hamowały" silnik ;->

    Czary? ;->

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: