  • Data: 2012-06-14 22:26:58
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 21:56, Iguan_007 pisze:
    > Po pierwsze ten dokument wcale nie mowi "minimum 20% mniej zabitych na polskich
    drogach" jak twierdziles. Przebrnij poza tytuj! Mowi, cytuje :" powinno zmniejszyć
    liczbę zabitych w
    > wypadkach z udziałem co najmniej dwóch pojazdów o 20%.". Pozniej pisza o 7%, a to
    wcale nie "minimum 20%". ". Znowu sie pomyliles i miales cos innego na mysli czy
    doslesz mi ten dokument o "minimum 20%". ?

    Ten dokument mówi akurat o 20%. Inny, np "raport" dla Danish Council of
    Road Safety Research z 1994 roku, wspomniany w linkowanym wczesniej
    opracowaniu NHTSA obiecuje aż obnizkę 37% w niektórych typach zdarzeń.
    Inny z USA mówi o 18%. Jeszcze inny z Kanady o 29%. Niestety nie mam
    tekstów źródłowych w tej chwili i szczerze mówiąc wcale nie chce mi się
    ich szukać. Podałem wystarczająco dużo informacji aby móc wyciągać
    wnioski, przynajmniej zastanowić się czy faktycznie coś może być na rzeczy.

    > Po drugie, to tylko jeden dokument z Polski. Prosilem o KILKA KONKTRETNYCH
    przykladow z innych panswt. Pozwol ze przypomne:
    > Tak? Pozwolisz ze sprawdze? Powyzej napisales:"Wszędzie gdzie propaguje się ideę
    jazdy w dzień na światłach przedstawia się pobożne życzenie w postaci minimum 20%
    zmniejszenia ilości wypadków". Podaj mi prosze konkretne zrodla na ktorych sie
    oparles piszac powyzsze zdanie. Tak rzeczowo, bez bajania o swiatelkach czy
    niedobrych politykach. Tylko zeby tam byla ta liczba (20%) na ktora sie powolujesz.
    Pewnie bedzie w obcych jezykach (skoro "wszedzie gdzie propaguje sie") ale z
    tlumaczem Google i ze skandynawskimi jezykami sobie poradzimy.

    Ile mam takich obiecanek przytoczyć żeby uznał Pan, że to wiarygodne? 2,
    15, 30? Pan wybaczy ale mam nieodparte wrażenie, że temat wcale Pana nie
    interesuje i chce Pan materiały tylko i wyłącznie po to, żeby znajdować
    coś do czego można sie uczepić. Robi Pan to cały czas. Nawet nie próbuje
    Pan dopuścić do siebie myśli, że coś jest nie tak z tymi światłami, co
    zresztą napisał Pan kilkukrotnie. Dla Pana ta dyskusja to gry słowne i
    szukanie pomyłek. Nie będziemy się tak bawić.

    --
    Tom01