-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not
-for-mail
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
Date: Thu, 14 Jun 2012 05:09:23 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 56
Message-ID: <1...@g...com>
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl>
<4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
<4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd88c92$1@news.home.net.pl>
<4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
<4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8e924$1@news.home.net.pl>
<4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4fd9a62f$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<jrcb1s$48l$1@news.task.gda.pl> <4fd9b1e4$1@news.home.net.pl>
<jrcbns$5f8$2@news.task.gda.pl> <4fd9b5c0$1@news.home.net.pl>
<4fd9bfd6$0$1300$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd9ca0c$1@news.home.net.pl>
<4fd9d286$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 121.222.60.211
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1339675866 17292 127.0.0.1 (14 Jun 2012 12:11:06 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2012 12:11:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4fd9d286$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=121.222.60.211;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
User-Agent: G2/1.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655581
[ ukryj nagłówki ]On Thursday, June 14, 2012 10:01:10 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> > Dlaczego uparcie NIE PODAJESZ ŹRÓDEŁ?!
>
> Podaję, tylko jakoś je Pan sobie filtruje albo nie chce samodzielnie
> niczego poszukać. No to porcyjka do poduszki:
>
> 1. Andersson, K., Nilsson, G., and Salusjarvi, M.: The effect of
> recommended and compulsory use of vehicle lights on road accidents in
> Finland. Report 102A. National Road and Traffic Research Institute,
> Linkoping, Sweden, 1976
> 2. Andersson, K., and Nilsson, G.: The effect on accidents of compulsory
> use of running lights during daylight hours in Sweden. Report 208A.
> National Road and Traffic Research Institute, Linkoping, Sweden, 1981.
> 3. Vaaje, T.: Kjorelys om dagen reducerer ulykkestallene. Arbetsdokument
> 15.8.1986. Transportokonomisk institutt, Postboks 6110 Etterstad, N-0602
> Oslo 6, Norway, 1986.
> 4. Elvik, R.: The effects on accidents of compulsory use of daytime
> running lights for cars in Norway. Accid Anal Prev 25: 383-398 (1993).
> 5. Hansen, L. K.: Daytime running lights in Denmark--Evaluation of the
> safety effect. Danish Council of Road Safety Research, Copenhagen, 1993;
> Hansen, L. K.: Daytime running lights: Experience with compulsory use in
> Denmark. Fersi Conference, Lille, 1994.
> 6. Cantilli, E. J.: Accident experience with parking lights as running
> lights. Highway Research Record Report No. 32. National Research
> Council, Transportation Research Board, Washington, DC, 1970.
> 7. Aurora, H., et al.: Effectiveness of daytime running lights in
> Canada. TP 12298 (E). Transport Canada, Ottawa, 1994.
> 8. Sparks, G. A., et al.: The effects of daytime running lights on
> crashes between two vehicles in Saskatchewan: a study of a government
> fleet. Accid Anal. Prev 25: 619-625 (1991).
> 9. Society of Automotive Engineers Inc., Automotive Engineering Vol. 102
> ; No. 8 ; Pg. 35; ISSN: 0098-2571 (August, 1994).
> 10. E. Pfleger, Techniczne badanie interakcji w warunkach rzeczywistego
> ruchu drogowego w obszarze zabudowanym i niezabudowanym Analiza
> funkcjonowania narządu wzroku za pomocą systemu "viewpoint" przy użyciu
> najnowocześniejszych programów do analizy rastrowej w celu naukowej
> oceny skutków jazdy z włączonymi światłami w ciągu dnia, Epigus Institut
> Viena 2007
Bardzo zalosna sztuczka. Dobrze wiesz ze nikt tego nie bedzie czytal zeby
potwierdzic czy zanegowac jakas liczbe ktora akurat sobie wymysliles. Gdybys naprawde
mial zrodla np. do swoich 40% to po prostu napislabys skad to masz a nie kopiowal
listy ksiazek.
Iguan
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 14:16 Marcin N
- 14.06.12 14:17 Tom01
- 14.06.12 14:19 Tom01
- 14.06.12 13:51 Iguan_007
- 14.06.12 14:25 Iguan_007
- 14.06.12 14:38 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:40 Andrzej Lawa
- 14.06.12 14:56 Marcin N
- 14.06.12 14:57 Tom01
- 14.06.12 14:59 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:00 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:03 Tom01
- 14.06.12 15:05 Tom01
- 14.06.12 15:05 Andrzej Lawa
- 14.06.12 15:07 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=