-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer03.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 14 Jun 2012 11:46:11 +0200
From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.7; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <jr8aj9$ok4$1@inews.gazeta.pl>
<4fd7b9c6$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
<4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
<4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd88c92$1@news.home.net.pl>
<4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
<4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8e924$1@news.home.net.pl>
<4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<4fd990ef$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 70
Message-ID: <4fd9b2e3$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.54.236.253
X-Trace: 1339667171 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26705 80.54.236.253:54734
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5998
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655521
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.06.2012 11:02, Iguan_007 pisze:
> Bla, bla, bla. Pisales o motocyklach, nie o samochodach. Nie manipuluj. Przypominam
co napisales:"A o ile procent wzrosła
> ilość wypadków z motocyklami skokowo z roku na rok w momencie
> wprowadzenia nakazu wprowadzenia świateł? Ok 40%!".
Wypowiedź powinna brzmieć: "A o ile procent wzrosła ilość zabitych
motocyklitów skokowo z roku na rok w momencie wprowadzenia nakazu
wprowadzenia świateł? Około 40%!." W porządku?
> Haha, juz sam sobie zaprzeczasz? Napisales "W 2008 roku przybyło więcej pojazdów
niż w 2007 roku a ilość wypadków względem poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo."
I jak byk odpisalem podajac przyklad z 2009. Przeczytaj jeszcze raz.I ponawiam
pytanie - co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o 40% wzroscie wypadkow motocykli
"przez swiatla"?
Gdzie i co zaprzeczam? To cały czas proste liczby. Ilość wypadków w 2007
wzrosła, to bezsprzeczne. Ilość pojazdów w 2007, 2008 i 2009 wzrosła ale
ani w 2008 ani w 2009 wzrostu ilości wypadków nie było. Jaki z tego
wniosek? Ano taki, że te zmienne nie są od siebie bezpośrednio zależne.
> Jasne, a jak poprosze o zrodlo tego "skokowego wzrostu" to znowu zaczniesz rzucac
nazwami roznych instytucji po czym okaze sie ze to nieprawda i sie pomyliles?
Już podawałem. Europejska Komisja Gospodarcza ONZ. A to ilustracja
wspomnianych danych: http://monitory.mastiff.pl/temp/europa.jpg
> "Pierwzy raz wielu lat wzrosły ilości wypadków/rannych/zabitych"? Moze zobacz dane
ktore sam podales - http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
ypadki_drogowe__raporty_roczne.html
Nie widzę błędu.
> Jest wiele lat gdzie liczba wypadkow poszla do gory. I w 2009 spadla. Co, swiatla
wylaczyli?
Ale nie bylło ani jednego roku gdzie wzrosły wszyskie najważniejsze
współczynniki bezpieczeństwa czyli liczby wypadków/zabitych/rannych.
Trend jest spadkowy? Przecież taki właśnie ma być. Podejmuje sie różne
działania w celu poprawy bezpieczeństwa. Przede wszystkim stała, choć
powolna poprawa infrastruktury drogowej.
> A co mnie to obchodzi? Jeszcze raz: ja nic na ten temat nie pisalem.
Powinno obchodzić. W końcu jest Pan na drodze. Stan bezpieczeństwa jaki
na niej panuje dotyczy również Pana. Ja sie tym interesuję więcej od
innych. Po pierwsze dlatego, że jest to dziedzinia po części zbieżna z
moją pracą zawodową - zajmuję się obrazem i związkami z postrzeganiem.
Po drugie miałem w 2008 wypadek. Typowe wymuszenie, w biały dzień, na
pustej drodze. Jakiś bałwan mnie nie zauważył i wyjechał 5 metrów ode
mnie z podporządkowanej. Klasyka.
Jestem prawdopodobnie jedną z ofiar tego przepisu i mnie to zdecydowanie
obchodzi i wkur*** tak, że nie mogę o tym spokojnie myśleć. Nie mogę
biegać, wleźć na drabinę, jeździć rowerem, jeździć na nartach, porządnie
podeprzeć się na moto a nawet kochać z żoną w kiedyś lubianych
pozycjach. Wszystko przez kretyna który mnie z pewnych powodów NIE
WIDZIAŁ. Po wprowadzeniu nakazu ilość przypadków NIE ZAUWAŻENIA motoru
wzrosła o chyba 30% albo więcej. Gdzieś o tym czytałem, nie mam w tej
chwili dowodu. Nie zauważeniu w takich warunkach sprzyja kilka zjawisk
psycho i fizjologicznych z którymi trudno dyskutować bo wynikają z
naszych wbudowanych właściwości. "Specjaliści" z Bożej Łaski z Koalicji
na rzecz świateł, pierdzielili androny wmawiając ludziom bzdury, podczas
gdy zbadane i udowodnione fakty są zupełnie odwrotne. Przykładowo, P.
Łabno-Falencka przedstawiana jako ekspert w czasie trwania kampanii
przekonującej ludzi do świateł, twierdziła, że interakcja wzrokowa z
obiektem z zapalonymi światłami jest krótsza, przez to szybsza, kiedy w
rzeczywistości człowiek zatrzymuje wzrok na nim dużo dłużej niż
normalnie co ma ogromny wpływ na obserwowalność innych obiektów.
Reasumując gdyby nakazu może było miałbym 30% więcej szans na sprawna
nogę. Bardzo bym chciał się dowiedzieć czy to byłoby moje 30%. Niestety
tego nie wiem i nigdy się nie dowiem, ale nie daje mi spokoju świadomość
że prawdopodobieństwo wjechania we mnie było prawie o 1/3 większe niż
normalnie.
--
Tom01
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 11:58 Andrzej Lawa
- 14.06.12 12:00 Kuczu
- 14.06.12 12:01 Tom01
- 14.06.12 12:03 Tom01
- 14.06.12 12:04 AZ
- 14.06.12 12:12 Iguan_007
- 14.06.12 12:13 Marcin N
- 14.06.12 12:14 Marcin N
- 14.06.12 12:14 Andrzej Lawa
- 14.06.12 12:18 Kuczu
- 14.06.12 12:22 Marcin N
- 14.06.12 12:21 Tom01
- 14.06.12 12:23 Tom01
- 14.06.12 12:28 Andrzej Lawa
- 14.06.12 12:30 Tom01
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)