  • Data: 2012-06-14 11:08:37
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, June 14, 2012 6:32:53 PM UTC+10, Tom01 wrote:

    Wywaliles dwa istotne elementy z mojej wypowiedzi. Wiec je wkleje jako odpowiedz.Moze
    tym razem przeczytasz calosc zanim odpowiesz.

    > Ależ da się. Ideą, przynajmniej teoretycznie, wprowadzenia nakazu jest
    > zwiększenie bezpieczeństwa. Wzrosło? Przecież nie. Skoro nie wzrosło to
    > nie poprawia. Logiczne.

    Z roku na rok zmienia sie tyle czynnikow wplywajacych na liczbe wypadkow ze mozna sie
    klocic do konca swiata.
    Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna pogoda, inna ilosc pijanych
    kierowcow itp. itd. Kazda ze stron moze odpowiednio dobrac statystyki zeby udowodnic
    swoja "prawde".
    A moja "prawda" jest prosta: "lepiej widze samochod z wlaczonymi swiatlami niz bez".
    I tyle.

    > Tyle że to nie ma kompletnie nic wspólnego z poprawą bezpieczeństwa. A
    > nawet więcej, może je pogarszać.
    Ciach (kilka akapitow bezsensownej paplaniny o niczym)

    Uwazam tez ze nie da sie jednoznacznie udowodnic czy poprawia to bezpieczenstwo czy
    nie. Wiec MZ dyskusja na ten temat jest bezcelowa I nie zamierzam sie w nia wdawac.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: