    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    Date: Wed, 13 Jun 2012 18:40:33 -0700 (PDT)
    <4fd87800$1@news.home.net.pl> <4fd87949$1@news.home.net.pl>
    <4fd87f1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd88c92$1@news.home.net.pl>
    <4fd89e96$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd922e8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd933bd$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>

    Tom,

    liczbie wypadkow, nie liczbie zabitych. Prosze, bo chyba zapomniales:

    >Jeśli moja pomyłka opisana jako wypadki dotyczyła zabitych to sytuacja jest chyba
    jeszcze gorsza prawda?

    Napisales 40% wypadkow, okazalo sie ze to nieprawda wiec piszesz o zabitych. Wygodne.
    Napisales 40% wypadkow, wiec teraz nie chowaj glowy w piasek. Do tego pisales o
    swiatlach a w tych Twoich 14% nawet nie wiadomo czy nie wiecej ludzi po pijaku w slup
    wjechalo, co tutaj mowic o swiatlach.

    wzrostem ilosci motocykli a tylko ze swiatlami? Nie zartuj.

    >Wzrost liczby nowo rejestrowanych pojazdów nie ma wpływu na ilość wypadków. Dowód? W
    2008 roku przybyło więcej pojazdów niż w 2007 roku a ilość wypadków względem
    poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo.

    A widzisz gdzies spadajaca liczbe _WYPADKOW_ motocykli? Konkretnie prosze bo w tych
    raportach na ktore sie powolujesz jej nie widze. Widze liczbe wypadkow spowodowanych
    przez motocyklistow ale to chyba nie za bardzo argument na te Twoje swiatla? Jest tez
    liczba ofiar, ale ta akurat rosnie - 1996 w 2007 i 2153 w 2008.

    A ze spadla calkowita liczba wszyskich wypadkow? Tak,spadla. Tak jak i o 16%  spadla
    ilosc pijakow za kierownica- strona 60, raport z 2009
    (http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/
    Wypadki_drogowe__raporty_roczne.html). Tyle ze co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o
    40% wzroscie wypadkow motocykli "przez swiatla"?

    > Tak, mozliwe. Mozliwe ze w 2006 byla dluzsza zima wiec bylo mniej motocyklistow na
    drogach. Mozliwe tez ze w 2007 przybylo pojazdow na drogach. Nie widze zadnego
    zwiazku z tymi swiatlami.
    > Tak, ma. Szczegolnie jesli mowimy o ruchu motocykli. Wiec jesli
    > porownujesz lata z dluzsza I krotsza zima to nie mozesz liczyc
    > bezwglednej ilosci wypadkow. W latach gdzie jest dluzsza zima bedzie
    > pewnie mniej wypadkow z udzialem motocyklistow - bo bedzie ich mniej
    > na drogach. Nadal nie widze zwiazku ze swiatlami

    Ponawiam pytania:
    >- Dlaczego tylko 2007 był taki wyjątkowy? Tylko w tym roku była krótsza zima?

    Nie, nie tylko. Ale gdzie niby byl wyjatkowy? Przybylo motocykli, byla krotsza zima
    niz rok wczesniej wiec i 14% wypadkow (w liczbach bezwzglednych) przybylo. CO tutaj
    wyjatkowego?

    >- W 2007 wprowadzono światła, miało być bezpieczniej a ofiar mniej o 20%. Dlaczego
    nic takiego nie nastąpiło?

    Zapytaj wrozki. Ja nic na ten temat nie pisalem.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: