  • Data: 2012-06-14 08:51:04
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2012 06:48, Marcin N pisze:

    > Skąd ta teoria?

    Z praktyki. Podawałem historię konieczności wymiany żarówek w moich
    pojazdach na przestrzeni 12 lat.

    Jeśli tobie co chwila się przepalają, to nie jest problem żarówek i ich
    ciągłego świecenia tylko twojego regulatora napięcia. Tudzież wyjątkowo
    trudnych warunków pracy (wstrząsy).

    > Oczywiście, że ma wpływ. Zwłaszcza w świecie, w którym bardzo
    > precyzyjnie da się wyliczyć i wyprodukować żarówkę o założonym czasie
    > świecenia, po którym się przepali.

    Brednie. Takie "precyzyjne" wyliczenie nie dość, że byłoby mocno
    przybliżone to jeszcze dotyczyłoby żarówki pracującej na stanowisku
    laboratoryjnym bez żadnych wstrząsów.

    > Przestań w końcu tak bezgranicznie wierzyć politykom. Dziecko jesteś?

    Ja nie wierzę żadnym politykom. To ty wierzysz _swoim_ politykom.

    W odróżnieniu od ciebie potrafię myśleć samodzielnie (skoro imputujesz
    mi, że za mnie myślą jacyś politycy, to zapewne sądzisz po sobie).