-
Date: Wed, 13 Jun 2012 23:53:29 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120421 Thunderbird/12.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: tepe chuje na
References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd4e10e$1@news.home.net.pl>
<jr2rr9$a1t$1@inews.gazeta.pl> <4fd4fe87$1@news.home.net.pl>
<jr3614$5fk$1@inews.gazeta.pl> <4fd58a3e$1@news.home.net.pl>
<jr49bo$pn8$1@inews.gazeta.pl>
<c...@e...googlegroups.com>
<jr7n66$o4m$1@inews.gazeta.pl>
<4fd76ac6$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<jr7u9r$mbj$1@inews.gazeta.pl>
<4fd7830c$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<jr8aj9$ok4$1@inews.gazeta.pl>
<4fd7b9c6$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd83a9e$1@news.home.net.pl>
<4fd87164$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87800$1@news.home.net.pl>
<4fd8796c$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd87f28$1@news.home.net.pl>
<4fd88097$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd88c1e$1@news.home.net.pl>
<4fd8992d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8a307$1@news.home.net.pl>
<4fd8cf8a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<4fd8ecb4$1@news.home.net.pl>
<4fd90469$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4fd90469$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
Message-ID: <4fd90bd9$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1339624409 91.206.96.25 (13 Jun 2012 23:53:29 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 136
X-Authenticated-User: a...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
l
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655443
[ ukryj nagłówki ]W dniu 13.06.2012 23:21, Tom01 pisze:
> W dniu 13.06.2012 21:40, Andrzej Lawa pisze:
>> OK, to ilustracja: jesteś pedofilem. A teraz udowodnij, że nie jesteś.
>> Ty masz jakąś teorię. Udowodnij ją.
>
> Nie przedstawiłem żadnej teorii
Przedstawiłeś teorię, że wprowadzenie obowiązku korzystania ze świateł
mijania 24/365 dla samochodów osobowych wywołało wzrost wypadków, w
których poszkodowanymi (nie sprawcami) byli motocykliści.
> tylko garść łatwo weryfikowalnych faktów.
Kłamiesz.
>> Mogło.
>
> Wiele rzeczy o których pisałem "przypadkowo" zbiegło się czasowo z
> wprowadzeniem przepisu. Mnie to zaczęło jakiś czas temu zastanawiać.
> Zwyczajnie nie wierzę w takie złożone zbiegi okoliczności. Po analizie
> paru faktów wydaje sie to po prostu nieprawdopodobne, sprzeczne z logiką
> i naturą.
Skoro RZEKOMO dokonałeś analizy OPUBLIKOWANYCH DANYCH, to wskaż
DOKŁADNIE wykorzystane dane U ŹRÓDŁA i przeprowadź jeszcze raz swój dowód.
Bo na razie to wygląda na to, że wyssałeś sobie wszystko z palca i
bezczelnie kłamiesz, że masz jakieś podstawy do swojej teorii.
Pamiętaj, że jednoczesne wystąpienie dwóch zjawisk nie dowodzi ich
powiązania.
>> Gdzie konkretnie te strony pokazują wzrost kolizji spowodowanej
>> niedostrzeżeniem motocyklisty?
>
> Z tego co mi wiadomo Policja nie prowadzi notatek o tak szczegółówych
> przyczynach.
Czyli sam przyznajesz, że nie masz podstawy do twojej teorii. CBDO.
[ciach reszta konfabulacji]
> ten wątek. Jeśli chce Pan bardziej naukowo to ujęte, proponuję lekturę
> tego: http://monitory.mastiff.pl/temp/epigus.pdf To najnowsze badania
> austriackie o światłach, zaburzaniu percepcji i wpływie na zachowanie
> koerowcy.
Przedstawisz tłumaczenie czy zapłacisz mi za zlecenie tłumaczenia
przysięgłego?
Tak na marginesie: czy mógłbyś łaskawie przestać komercyjne spamować
swoją ofertą?
>> Ano nie ma. Światło - wyraźne ale nieoślepiające - można wystarczająco
>> precyzyjnie zlokalizować i oszacować tempo zbliżania. Do czego jest
>> przyczepione jest nieistotne, choć na postawie jego wysokości i
>> zachowania można wydedukować, czy to samochód czy motocykl, jeśli komuś
>> koniecznie na tym zależy.
>
> Nieprawda. Nie można określić niczego istotnego po samym źródle światła.
Kłamiesz.
> Tak samo jak nie można ocenić odległości od gwiazdy po jej jasności.
Gwiazdy, serdeńko, są "ciut" dalej niż obiekty na drodze, których
pozycję trzeba znać do bezpiecznego wykonania manewru.
> Złudzenie lepszej świadomości przestrzennej bierze się z połączenia
> samego światła które widać bardziej jaskrawo z bryłą pojazdu, która jest
Lepszej - tak. Widoczność bryły ułatwia doprecyzowanie oszacowania, ale
jest to możliwe i potrzebne wtedy, kiedy pojazdy i ich sylwetki już widać.
Oczywiście o ile nie pojawi się jakiś matoł na drogowych, który oślepi
tak, że będzie widać tylko plamę światła a nie sylwetkę.
Widzisz już, jak się ślicznie sam wkopałeś?
> jako tako znana i w mózgu zachodzi oszacowanie relacji jej spodziewanego
> wyglądu z otoczeniem. Światła w tym procesie mają rolę dwojaką.
> Pozytywną bo zaczynamy widzieć światła a więc i zapewne bryłę pokazdu za
> nimi z większej odległości, ale negatywną bo zakłócają widoczność bryły.
Nie zakłócają o ile NIE OŚLEPIAJĄ!!!
[ciach reszta bajań, do których i tak źródeł nie podasz]
>> Jak sobie wyobrażasz zabicie pieszego czy rowerzystę, którego nie
>> zauważyłeś z odległości 100-200 metrów
>
> Zbyt duża ilość bodźców świetlnych może powodować przepełnianie pamięci
> krótkotrwałej wzroku i chwilowe "wykasowanie" niektórych obiektów z pola
> widzenia.
ROTFL
Co za brednie.
> Stąd m.in. bierze się przejeżdżanie pieszych na pasach w
Nie, to się bierze stąd, że ktoś zapierdalał na długich z nastawieniem
"ja jadę, więc won mi z drogi" i się przeliczył lub był pijany lub nie
patrzył przed siebie.
> warunkach doskonałej widoczności. Proponuję zapoznać się z badaniami
> prof. P. Pflegera z Wydz. Optometrii Uniwersytetu w Wiedniu.
Nie znam człowieka. Czy to ktoś taki jak "profesor" Binienda?
>> No to kto tobie płaci za wypisywanie takich bredni?
>
> Nikt. Wkrurza mnie kiedy ludzi traktuje się jak stado dojnych krów.
Udowodnij, że nikt ci za to nie płaci ;->
(tak, złośliwie zastosowałem twoją "logikę")
>> [ciach spisek]
>
> Ciekawsi członkowie "Koalicji na rzecz jazdy z włączonymi światłami
> mijania w dzień": Bosch, Total, BP Polska, Hella Polska,
Źródła jak zwykle nie ujawnisz?
> Agencja PR wynajęta w celu zmniejszenia oporu społecznego, manipulacji i
> wpływania na parlamentarzystów: Euro RSCG Sensors
Źródło?
> Spisek? To jest normalnie zaplanowany projekt biznesowy który zakonczył
> się sukcesem dla inwestorów.
Bredzisz.
Włączenie świateł nie ma mierzalnego wpływu na zużycie paliwa normalnie
jeżdżącego pojazdu ani na trwałość żarówek.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.12 23:56 Alf/red/
- 13.06.12 23:58 Andrzej Lawa
- 13.06.12 23:59 Andrzej Lawa
- 14.06.12 00:22 Tom01
- 14.06.12 00:27 Tom01
- 14.06.12 00:38 Tom01
- 14.06.12 00:41 Tom01
- 14.06.12 01:14 Iguan_007
- 14.06.12 01:31 Tom01
- 14.06.12 01:34 Tom01
- 14.06.12 02:22 Iguan_007
- 14.06.12 02:43 Tom01
- 14.06.12 03:40 Iguan_007
- 14.06.12 06:48 Marcin N
- 14.06.12 06:50 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=