  • Data: 2012-06-13 10:23:18
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-13 10:08, grzech pisze:

    > Nie piszę oślepianiu się wzajemnym jadąc w przeciwnych kierunkach!

    Jasne, bo dlugie to swieca wybitnie po poboczu i poprzecznych.
    A tych z przeciwka nie oslepiaja... ehhh, Kali.

    > a jadąc na moto - puszka nie raz mi zajechała. Z obserwacji - na
    > długich czasem pomyślą (albo coś) zanim wyjadą:)

    No widzisz, a mnie sie wydawalo ze gosc jedzie na dlugich duzo wolniej
    niz jechal i sie wlaczylem do ruchu.
    Nic sie nie stalo, poza tym ze mielismy stresa.
    Uprzedzajac agrument ze moglem czekac az przejedzie, odpowiadam "w dupe
    se wsadzcie czekanie, mogl jechac na mijania albo wolniej". Jakby doszlo
    do dzwonka to na pewno nie przyjalbym mandatu, a przed sadem udowadnial
    ze to zachowanie motocyklisty spowodowalo zagrozenie.
    Faktem jest ze taki przypadek mialem raz. Wyjezdzanie z podporzadkowanej
    motocyklem w sposob stwarzajacy ryzyko tez by sie kilka razy pojawilo,
    tak jakbym byl niewidzialny.

    pozdr
    newrom
    PS. juz pare razy uslyszalem 'niewidzialempana', ale nie wierze ze
    gdybym jechal na dlugich to by mnie zauwazyl. Zwlaszcza ze jedno oko w
    afryce dosc mocno swieci niekoniecznie zgodnie z przepisami ;)
    PPS. Swoja droga to duzo samochodow tez jezdzi na dlugich albo ze zle
    ustawionymi swiatlami. Ciekawe czy tez sie tlumacza bezpieczenstwem i
    wyjezdzajacymi samochodami.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601