  • Data: 2012-01-11 18:15:26
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o "Lock orientation" (Lock landscape) is not possible as Google only
    > allows portrait lock on others' app by design officially.

    to częśc prawdy. można to obejść, symulując otwarcie klawiatury, które
    przełącza telefon w landsape.

    tu masz program który to potrafi, ale swoją ikone cały czas trzyma na
    ekranie
    https://market.android.com/details?id=rubberbigpeppe
    r.Orientator&feature=also_installed#?t=W251bGwsMSwxL
    DEwNCwicnViYmVyYmlncGVwcGVyLk9yaWVudGF0b3IiXQ..
    natomiast ja bym wolał jakoś inaczej inicjować zmiany...

    ToMasz