  • 121. Data: 2021-08-02 20:47:05
    Temat: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-02 o 16:31, TomN pisze:
> [...]
    > 130 Chevrolet Lacetti
    > 200 Mitsubishi Lancer
    > 40 Volvo V60CC
    > xx róznymi innymi

    > Syreną byłem w rowie (brak uszkodzeń)
    > Polonezem byłem w rowie (urwana gumka wieszkak od tłumika)
    > Nubira bez incydentów
    > Chevrolet wpadł w spadające drzewo podczas białego szkwału na mazurach w
    > 2007 (uszkodzony grill i róg pokrywy silnika)
    > Lancerem przytarłem komuś zderzak na parkingu i drugim razem się o barierkę
    > niską obtarłem drzwiami
    > Volvo rozbiłem tylną lampę (zaufałem czujnikom cofania)

    No to najciekawsze przed Tobą :-)

  • 122. Data: 2021-08-03 15:12:44
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sąd kieruje się aktem oskarżenia.
    Akt oskarżenia może dotyczyć zdarzenia z dnia xxx w miejscu zzz popełnionego przez
    YYY co łamie §§§, a nie tego że w podstawówce nie
    przeprowadzał staruszek.

    -----

  • 123. Data: 2021-08-03 15:18:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A to zależy ile waży jadący za Tobą drugi ciągnik ;-))

    -----
    > Co do jazdy na dupie to preferujesz zderzenie z naczepa ciagnika siodłowego jak
    jedziesz 5m za nim i uderzasz z rozniaca predkosci
    > 10km/h czy moze jak jedzisz za nim 50m i ta roznica predkosci wynosi np 80km/h?
    > Jazda na dupie jesli chodzi o skutki ewentualnego kontaktu jest mniej niebezpieczna
    niz jazda nie na dupie.

  • 124. Data: 2021-08-03 18:18:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2021 o 15:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Sąd kieruje się aktem oskarżenia.
    > Akt oskarżenia może dotyczyć zdarzenia z dnia xxx w miejscu zzz
    > popełnionego przez YYY co łamie §§§, a nie tego że w podstawówce nie
    > przeprowadzał staruszek.

    Mylisz się.

    --
    Shrek

  • 125. Data: 2021-08-03 20:25:36
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    cef w

    > No to najciekawsze przed Tobą :-)

    Ano, dzisiaj było blisko:
    tuż za rondem przejście (kto to kurwa wymyślił, żeby pieszy blokował całe
    rondo), zatrzymałem się, bo lazł z lewej.
    Przeszedł, juz ruszyłem a tu dwóch pedalarzy z prawej wpada na przejście
    (ojciec z synem, syn na 14 lat wyglądał [1], jechali po chodniku i chcieli
    przejechać bez zsiadania)
    Pól metra podjechałem i zatrąbiłem, bo kątem oka ich zobaczyłem

    I co zrobili pedalarze?

    [1] młody szybciutko z rowera zlazł, więc dobrze wiedział o co chodzi
    A stary zlazł i podszedł i napierdala że go ogłuszyłem klaksonem, że on ma
    pierwszeństwo, nie chciałem blokować ronda, więc mu kamerę pokazałem, szybko
    się oddalił...

    I potem w statystykach to kierujący samochodami wypadki powodują...

    --
    'Tom N'

  • 126. Data: 2021-08-04 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Suma błędów kolego :-).

    Dlatego mowie ze trzeba sobie na drodze zostawiac margines na błędy a
    nie jechac na styk.

    > Nie sądzę, żeby choćby wśród czytelników tej grupy były osoby,
    > które mają jakiś tam przebieg kikaset tys km i nie mają na koncie
    > durnej stłuczki czy kolizji.

    Od kilkuset tysiecy zero zdarzeń.

    > Ale mam tylko dwa tygodnie z hakiem.
    > Nie mogę jechać tydzień w jedną stronę.

    widocznie zle zapłanowałes to co chcesz objechac vs czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 127. Data: 2021-08-04 09:35:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Lub dzieckiem kucającym pod kołem szukając kota.
    Właśnie rozwaliłem zderzak o występ ściany w garażu.
    Jak policzę, to najwięcej w życiu szkód mam właśnie "wewnątrzgarażowych".
    Jakaś rutyna, pewność siebie, działanie z automatu, fałszywe poczucie bezpieczeństwa
    się wkrada.

    -----

  • 128. Data: 2021-08-04 09:43:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-04 o 00:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Od kilkuset tysiecy zero zdarzeń.

    Też tak miałem do niedawna :-).
    Statystycznie się wpisujesz.

    > widocznie zle zapłanowałes to co chcesz objechac vs czas.

    Być może. Właśnie planowanie takie, żeby zachować
    pełną teoretycznie koncentrację, uniemożliwiało by sensowny wyjazd.

  • 129. Data: 2021-08-04 12:08:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I dlatego nie cierpię chamów muszących wskoczyć w te kilkanaście metrów przed Twoją
    maską.

    -----

  • 130. Data: 2021-08-04 12:10:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Najgorzej mają przejścia na górce, bo do horyzontu daleko?

    -----