-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: "ARO" <a...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: temperatura spalin
Date: Sat, 22 Jun 2013 15:47:07 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 42
Message-ID: <kq4afh$5lu$1@mx1.internetia.pl>
References: <kq0v6i$e7s$1@mx1.internetia.pl> <kq0v5e$qsv$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-138-232.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1371909425 5822 178.36.138.232 (22 Jun 2013 13:57:05 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Jun 2013 13:57:05 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:662170
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał :
> Ja bym sprawdzil tak:
> - czy gazniki dobrze zlozone i przepustnica podcisnieniowa sie podnosi
> (nie wiem
> co tam za gazniki sa ale w Keihinach latwo zle przykrecic pokrywke i
> membrana
> nie ma szczelnosci co skutkuje slabym lub w ogole brakiem podnoszenia
> przepustnicy)
> - czy iglice tak samo ustawione (jak jest ustawianie)
> - czy plywak sie nie zacina
> - poziom paliwa
Mowa o Kehin CVK34. Gazniki nie nosza zadnych sladow, by ktoś wcześniej do
nich pchał pazury. Chyba, ze zrobił to umiejętnie i za pomocą dobrych
narzędzi. Obstawiałbym raczej, że po gwarancji moto wogóle nie widziało
serwisu. Przepustnica się podnosi. Iglica nie ma żadnej regulacji. Położenie
pływaków jest identyczne w obu gaźnikach, choć z braku czasu ostatecznie
poziomu paliwa nie zmierzyłem, a to faktycznie było by najbardziej
miarodajne. Zaworki iglicowe wyglądają bardzo dobrze. O zacinających się
płwakach gdzieś już czytałem, ale podczas ostatniego grzebania merdając
gaznikami na wszystkie strony nie stwierdzilem tego. W pozycji "do gory
kolami" zaworki zawsze zamykaly, niezależnie od tego w jaki sposób gazniki
osiągnęły tę pozycję.
Zastanawialem sie juz nad tym co pisze Kuczu. Pierwsza sprawa: kompresja w
normie, choc zbliza sie do dolnej granicy. 10,5 Bar wychodzi tak samo na obu
cylindrach. Producent przewiduje normę 9,6-14,7[Bar]. Pomiar luzow
zaworowych pokazal, że praktycznie wszystkie z 4 zaworów wydechowych były
ustawione poniżej granicy tolerancji. Zamiast 0.18-0.23 było 0.15 na wydechu
i to właśnie mogło mu zaszkodzić, bo nie wiadomo jak długo tak jeździł.
Ustawiłem je na górną granicę - listek 0,2 wchodzi jak powinien, a 0,25 ma
za ciasno. Moto przejechało juz 2000km, a jedna rura jak się świeciła tak
się świeci. Może być, że jest przedmuch pomimo prawidłowej komprechy?
Cisnienia na goracym nie sprawdzalem. Czy poza sciaganiem gory silnika -
czego nie zamierzam robic, poki moto jezdzi i ma spalanie w normie - jest
jakas inna mozliwosc sprawdzenia szczelnosci zaworow?
--
ARQ
transalp
Następne wpisy z tego wątku
- 23.06.13 23:12 Tomek
- 24.06.13 17:17 ARO
- 24.06.13 19:11 Tomek
- 24.06.13 20:30 Ivam
- 26.06.13 18:56 ARO
- 26.06.13 20:26 Ivam
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?