  • Data: 2013-06-24 19:11:44
    Temat: Re: temperatura spalin
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:kq9plf$qos$1@mx1.internetia.pl...

    > W rzeczy samej milordzie.
    > Jednak moto pali tyle ile powinno.

    > Tak, na obu jednakowe - pisalem post wyzej.
    >
    > Na razie obstawiam gazniki - moze a noz widelec cos sie przytkalo.
    > Zawory sprawdze jako ostatecznosc.

    Jeśłi nie ma przesadnie ubogiej mieszanki (czytaj przewlekłego spalania)
    a jedna z rur grzeje się bardziej to może jakieś niewielkie ale
    jednak są przedmuchy pomiędzy przylgnią grzybka i pierścienia
    zaworowego (przedmuchy gorących spalin w fazie największego ciśnienia
    nad tłokiem).
    Jeśłi są różnice (asymetrie) w wydechu to ja bym szukał
    przyczyn tych asymetrii- chyba poprzez kolejne przybliżenia.
    Tomek.