eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykletemperatura spalinRe: temperatura spalin
  • Data: 2013-06-22 15:47:07
    Temat: Re: temperatura spalin
    Od: "ARO" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał :

    > Ja bym sprawdzil tak:
    > - czy gazniki dobrze zlozone i przepustnica podcisnieniowa sie podnosi
    > (nie wiem
    > co tam za gazniki sa ale w Keihinach latwo zle przykrecic pokrywke i
    > membrana
    > nie ma szczelnosci co skutkuje slabym lub w ogole brakiem podnoszenia
    > przepustnicy)
    > - czy iglice tak samo ustawione (jak jest ustawianie)
    > - czy plywak sie nie zacina
    > - poziom paliwa

    Mowa o Kehin CVK34. Gazniki nie nosza zadnych sladow, by ktoś wcześniej do
    nich pchał pazury. Chyba, ze zrobił to umiejętnie i za pomocą dobrych
    narzędzi. Obstawiałbym raczej, że po gwarancji moto wogóle nie widziało
    serwisu. Przepustnica się podnosi. Iglica nie ma żadnej regulacji. Położenie
    pływaków jest identyczne w obu gaźnikach, choć z braku czasu ostatecznie
    poziomu paliwa nie zmierzyłem, a to faktycznie było by najbardziej
    miarodajne. Zaworki iglicowe wyglądają bardzo dobrze. O zacinających się
    płwakach gdzieś już czytałem, ale podczas ostatniego grzebania merdając
    gaznikami na wszystkie strony nie stwierdzilem tego. W pozycji "do gory
    kolami" zaworki zawsze zamykaly, niezależnie od tego w jaki sposób gazniki
    osiągnęły tę pozycję.

    Zastanawialem sie juz nad tym co pisze Kuczu. Pierwsza sprawa: kompresja w
    normie, choc zbliza sie do dolnej granicy. 10,5 Bar wychodzi tak samo na obu
    cylindrach. Producent przewiduje normę 9,6-14,7[Bar]. Pomiar luzow
    zaworowych pokazal, że praktycznie wszystkie z 4 zaworów wydechowych były
    ustawione poniżej granicy tolerancji. Zamiast 0.18-0.23 było 0.15 na wydechu
    i to właśnie mogło mu zaszkodzić, bo nie wiadomo jak długo tak jeździł.
    Ustawiłem je na górną granicę - listek 0,2 wchodzi jak powinien, a 0,25 ma
    za ciasno. Moto przejechało juz 2000km, a jedna rura jak się świeciła tak
    się świeci. Może być, że jest przedmuch pomimo prawidłowej komprechy?
    Cisnienia na goracym nie sprawdzalem. Czy poza sciaganiem gory silnika -
    czego nie zamierzam robic, poki moto jezdzi i ma spalanie w normie - jest
    jakas inna mozliwosc sprawdzenia szczelnosci zaworow?

    --
    ARQ
    transalp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.06.13 23:12 Tomek
  • 24.06.13 17:17 ARO
  • 24.06.13 19:11 Tomek
  • 24.06.13 20:30 Ivam
  • 26.06.13 18:56 ARO
  • 26.06.13 20:26 Ivam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: